دونالد ترامپ: شاید آلمانی ها بدون کشور شوند (تور ارزان آلمان)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک سخنرانی در تجمع آمریکا را نجات دهید در استان اوهایو گفت، آلمانی ها به علت کاهش عرضه انرژی از سوی روسیه ممکن است بدون کشور بمانند.

دونالد ترامپ: شاید آلمانی ها بدون کشور شوند (تور ارزان آلمان)

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش فارس، ترامپ اضافه نمود، از مدت ها پیش به آلمان نسبت به وجود این تهدید هشدار داده و حتی یک بار به آنگلا مرکل، صدر اعظم سابق آلمان یک پرچم سفید برای تسلیم شدن به روسیه داده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: اگر شما دارید 72 درصد از انرژی خود را از روسیه دریافت می کنید این یک پرچم سفید است، چون شما خیلی سریع تسلیم خواهید شد. چه کسی فکر می کرد که این اتفاق آنقدر سریع می افتد؟ درست است؟

ترامپ گفت، برلین هم اکنون مجبور به بازگشت به روش های از مد افتاده نظیر استفاده از زغالسنگ به عنوان سوخت شده، چون گزینه دیگری ندارد.

ترامپ که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا این صحبت ها را پس از آن مطرح نمود که اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان اوایل ماه جاری میلادی این امکان که برلین واردات گاز از روسیه را با وجود کم بودن حجم فعلی این واردات متوقف کند رد کرد.

شولتز گفته بود: اگر ما آنچه (از روسیه) وارد می گردد را با وجود کم بودن حجمش تسلیم کنیم شرایط ما دشوارتر خواهد شد.

چندی پیش شرکت بزرگ گاز پروم روسیه اظهار داشت، هشداری از سوی ناظرفنی خود در روسیه مبنی بر بروز نقص فنی در تنها موتور فعال خط لوله انتقا گاز نورد استریم 1 دریافت نموده و تاسیسات مربوط به این خط لوله تا اطلاع ثانوی و تا زمان برطرف مسائل آن تعطیل شده اند.

خط لوله نورد استریم 1 که خط لوله اصلی منتقل کننده گاز طبیعی روسیه به اروپا است از اواسط ماه ژوئن با 40 درصد ظرفیت خود کار می کرد که این ظرفیت از انتها ماه ژوئیه به 20 درصد رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1840

به "دونالد ترامپ: شاید آلمانی ها بدون کشور شوند (تور ارزان آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ: شاید آلمانی ها بدون کشور شوند (تور ارزان آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید