کتاب عکس های منتخب سومین جشنواره هشت منتشر شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، همزمان با سالروز میلاد فرخنده امام رضا(ع) کتاب سومین جشنواره عکس تلفن همراه هشت با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

کتاب عکس های منتخب سومین جشنواره هشت منتشر شد

این کتاب شامل 86 قطعه عکس در 104 صفحه گلاسه است. در این دوره از جشنواره عکس تلفن همراه هشت به دبیری وجیه اله شیرمحمدی، 4910 عکس از 628 عکاس به دبیرخانه ارسال و داوری آثار از طریق مسعود زنده روح کرمانی، کیارنگ علایی و محمود مروتی انجام شد.

در سومین دوره از جشنواره که دارای 3 بخش جلوه های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی، جلوه های شادی در حرم مطهر رضوی و سایر بقاع متبرکه و همدلی اجتماعی بود، به ترتیب محمد آهنگر، رضا رادپور، امیر عنایتی، فرزانه چخماق ساز، حمید وکیلی، نسترن فرجادپزشک، مجید حجتی، امین رحمانی و محمد آهنگر به ترتیب در هر بخش اول تا سوم شدند.

استان های خراسان رضوی، تهران، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین شرکت کننده را در سومین جشنواره عکس هشت داشتند. نکته جالب اینکه بیش از 50 درصد شرکت کنندگان دارای تحصیلات سطح کارشناسی و بالاتر بودند.

جشنواره عکس تلفن همراه هشت به همت نقش رؤیای بهشت و با حمایت بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1432

به "کتاب عکس های منتخب سومین جشنواره هشت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب عکس های منتخب سومین جشنواره هشت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید