چین: واکسن کرونا پس از فراوری در اختیار تمام مردم دنیا قرار می گیرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، چین وعده داد در صورت فراوری واکسن ویروس کرونا آن را در اختیار مردم دنیا قرار خواهد داد.

چین: واکسن کرونا پس از فراوری در اختیار تمام مردم دنیا قرار می گیرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر علوم و فن آوری چین امروز (یکشنبه) اظهار داشت که چین درصورت موفقیت در فراوری واکسن ویروس کرونای جدید همکاری های بین المللی را افزایش خواهد داد.

وانگ ژیانگ، در کنفرانسی خبری در پکن گفت چین زمانی که واکسن آماده گردد آن را به یک کالای عمومی جهانی تبدیل خواهیم کرد.

دیگر دفتر مطبوعاتی شورای دولتی چین یکشنبه 18 خرداد (7 ژوئن) کتاب سفید اقدامات چین برای مقابله با شیوع کووید-19 را منتشر نموده و از همه کشورها درخواست می نماید با تکیه بر ایده جامعه بشری با سرنوشت مشترک و همبستگی، بر شیوع کووید-19 غلبه نمایند و به طور مشترک جامعه مشترک بهداشت و سلامت بشر را به وجود بیاورند.

از سوی دیگر پس از آنکه دولت چین از کاهش محدودیت پروازهای خارجی برای ورود به کشورش اطلاع داد، وزارت حمل و نقل آمریکا روز آدینه اظهار داشت که در هفته به دو پرواز مسافربری از چین اجازه خواهد داد که وارد آمریکا شوند.

روز چهارشنبه گذشته، دولت ترامپ اظهار داشت که برنامه ریزی نموده است تا 16 ژوئن به دلیل محدودیت های اعمال شده از سوی پکن علیه ناوگان مسافربری آمریکا در بحبوحه ویروس کرونا، از ورود تمام پروازهای مسافربری چین به مقصد ایالات متحده جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 752

به "چین: واکسن کرونا پس از فراوری در اختیار تمام مردم دنیا قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: واکسن کرونا پس از فراوری در اختیار تمام مردم دنیا قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید