چیزی برای پنهان کردن نداریم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه ما چیزی برای پنهان کردن نداریم، گفت: شورای حکام آژانس نباید به دشمنان برجام اجازه دهد که منافع ایران را به خطر بیندازند.

چیزی برای پنهان کردن نداریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در توئیتی خطاب به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به دسترسی های ایران به آژانس در سال های 2016 تا 2019 و همچنین تعداد بازرسی های بازرسان آژانس در این بازه زمانی نوشت: شورای حکام آژانس نباید اجازه دهد دشمنان برجام منافع عالی ایران را به خطر بیندازند.

وی اضافه نمود: سه کشور اروپایی عضو برجام نباید بعد از عدم پایبندی به تعهداتشان، لوازم جانبی این کار را فراهم کنند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما چیزی برای پنهان کردن نداریم، شرح داد: بیشترین بازرسی ها در طی پنج سال اخیر در تاریخ آژانس در ایران اجرا شده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه راه حل قابل قبول امکانپذیر است، یادآور شد: ولی قطعنامه آن را خراب خواهد کرد.

کاظم غریب آبادی سفیر و کننده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز امروز (پنجشنبه) در نشست فصلی شورای حکام با موضوع بررسی گزارش مدیرکل در مورد موافقتنامه پادمان ان.پی.تی ایران که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، دو درخواست دسترسی آژانس را مبتنی بر اطلاعات غیرمعتبر و ادعایی خواند و شرح داد: ایران قلمرو خود را بر مبنای ادعاهای دشمنانش به روی آژانس باز نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 766

به "چیزی برای پنهان کردن نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزی برای پنهان کردن نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید