کاتانتس: زمین چمن استادیوم بحرین خنده دار است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق همچون دراگان اسکوچیچ از شرایط زمین استادیوم المحرق انتقاد کرد.

کاتانتس: زمین چمن استادیوم بحرین خنده دار است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال عراق از ساعت 19 فردا (دوشنبه ـ به وقت تهران) در ششمین بازی خود در دور دوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و مرحله انتخابی جام ملت های آسیا 2023 چین در استادیوم شیخ علی بن محمد آل خلیفه (استادیوم المحرق) واقع در شهر عراد بحرین به مصاف کامبوج می رود، استادیومی که دراگان اسکوچیچ از شرایط زمین این استادیوم پیش از بازی با هنگ کنگ انتقاد نموده بود.

سرچکو کاتانتس سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی به مانند اسکوچیچ از شرایط استادیوم شیخ علی بن محمد آل خلیفه انتقاد کرد و گفت: زمین بازی که قرار است در آن به مصاف کامبوج برویم، از دید من خنده دار است.

وی اضافه کرد: نکات نگران کننده زیادی در تیم ما وجود دارد. گاهی اوقات فکر می کنیم حریف آسانی در پیش داریم و می توانیم به پیروزی برسیم، اما واقعیت مجبورمان می نماید که روی کارمان تمرکز کنیم. ما مدت طولانی است که بازی رسمی انجام نداده ایم.

در زمان حاضر عراق 11امتیازی با یک بازی کمتر نسبت به بحرین 12امتیازی در رده دوم گروه C این رقابت هاست. آنها فردا باید به مصاف کامبوج بروند، سپس در تاریخ 21 خرداد با هنگ کنگ ملاقات خواهند کرد و در بازی پایانی خود در تاریخ 25 خرداد مقابل ایران قرار می گیرند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1418

به "کاتانتس: زمین چمن استادیوم بحرین خنده دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتانتس: زمین چمن استادیوم بحرین خنده دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید