پرسپولیس بی تماشاگر، استقلال خوزستان بی پول

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان ایران سه شنبه برابر نمایندگانی از قطر و عربستان قرار می گیرند.

پرسپولیس بی تماشاگر، استقلال خوزستان بی پول

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که از امروز (دوشنبه) در منطقه غرب آسیا شروع می گردد، سه شنبه با انجام دیدار دو نماینده فوتبال ایران برابر تیم هایی از قطر و عربستان ادامه می یابد. در این روز، پرسپولیس با لخویا دیدار می نماید و استقلال خوزستان به مصاف الهلال می رود.

پرسپولیس ایران - لخویا قطر؛ بازی بی تماشاگر

مهم ترین امتیاز تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حضور طرفداران پرشمار این تیم در استادیوم آزادی است. سرخ پوشان بارها با استفاده از این موقعیت توانسته اند بر حریفان خود غلبه نمایند و تیم هایی که برای دیدار با پرسپولیس به استادیوم آزادی می آیند، از بازی برابر هزاران تماشاگر هراس دارند. این بار اما وضعیت فرق می نماید؛ پرسپولیس ایران به خاطر تخلف چند هواداراش که در بازی با الوحده امارات، روی بازیکنان حریف لیزر و روی زمین، نارنجک انداختند، از بازی با تماشاگر محروم شد و ناچار است برابر لخویا بدون تماشاگرانش به میدان برود.

حالا که پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی در دیدار حساس رفت برابر لخویا قطر، سلاح قدرتمندش یعنی طرفداران را در اختیار ندارد، باید با این چالش سخت روبه رو گردد و غیبت تماشاگران را با بازی بهتر خود جبران کند. سرخ ها علاوه بر طرفداران، کمال کامیابی نیا را هم ندارند. هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی های این تیم نقش پر رنگی داشته و غیبت او می تواند برای تیم مشکل ساز گردد.

دیدار پرسپولیس ایران و لخویا قطر، ساعت 19:30 در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

استقلال خوزستان ایران - الهلال عربستان؛ با سلام و صلوات

نماینده خوزستانی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که بر خلاف لیگ برتر ایران، در آسیا خوب نتیجه گرفته و به مرحله یک هشتم نهایی صعود نموده است، برای سفر به عمان و دیدار با الهلال عربستان مسائل زیادی داشت. این تیم در فصلی که گذشت، مسائل اقتصادی زیادی داشت و همین مساله بارها باعث شد که بازیکنان تیمش تمرین ننمایند و حتی چند بار در طول فصل، نزدیک بود که استقلالی ها برای بازی با حریفان خود و سفر به شهرهای دیگر مشکل پیدا نمایند.

استقلال خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با الهلال عربستان دیدار کند؛ برای این کار، نماینده ایران باید به عمان می رفت اما مشکل اقتصادی باعث شده بود که باشگاه استقلال خوزستان نتواند از پس هزینه این سفر برآید. در نهایت، با یاری فدراسیون فوتبال و با سلام و صلوات، استقلال خوزستان به عمان سفر کرد و حالا باید دیدار حساسش برابر الهلال را برگزار کند.

نکته منفی این است که بازی برگشت هم در عمان برگزار می گردد و در واقع، در بازی فردا، استقلال خوزستان ایران، میزبان محسوب است.

این دیدار ساعت 20:30 برگزار می گردد.

برنامه دیدارهای سه شنبه لیگ قهرمانان آسیا به این توضیح است:

گوانجو چین - کاشیما آنتلرز ژاپن، ساعت 16:30

میوانگتونگ یونایتد تایلند - کاوازاکی ژاپن، ساعت 17

پرسپولیس ایران - لخویا قطر، ساعت 19:30

استقلال خوزستان ایران - الهلال عربستان، ساعت 20:30

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 73

به "پرسپولیس بی تماشاگر، استقلال خوزستان بی پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بی تماشاگر، استقلال خوزستان بی پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید