پرسپولیسی&zwnjهای خرافاتی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دیروز محموله ای از لباس های جدید پرسپولیس به این باشگاه رسید. باشگاه پرسپولیس پیش از این با آلشپورت برند تأمین کننده البسه اش قراردادی سه ساله داشت اما به خاطر تغییر و تحولات، تکلیف همکاری طرفین برای فصل جدید مشکوت مانده بود تا اینکه با حضور سمیعی و شکوری مذاکرات دوباره ای با مدیران آلشپورت صورت گرفت و طرفین برای همکاری یکساله توافق کردند.

پرسپولیسی&zwnjهای خرافاتی

طی دو، سه هفته گذشته که هوای تهران سرد شده و بارندگی های زیادی در پایتخت داشتیم، مربیان پرسپولیس از نداشتن اوور زمستانی و البسه کافی برای تیم گله داشتند اما دیروز چمدان هایی به باشگاه رسید که هر کدام پر از البسه کامل تا نیم فصل بود. چمدان هایی که برای هر بازیکن ملانژ، پیراهن هتلی، گرمکن ورزشی، اوور زمستانی، گردنی، کلاه و دستکش به علاوه البسه اصلی تیم در آن دیده می شد. وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه آلشپورت می گوید: ما مسائل زیادی برای تهیه و رساندن البسه به تیم پرسپولیس داشتیم و در این زمینه کاملاً بی تقصیر هستیم چون باشگاه خیلی دیر اقدام کرد و به ما ربطی نداشت.

ما با تمام توان کار کردیم و آنقدر که برای مشکل وجود داشت برای اعضای تیم مشکل نبود اما به هر حال اولین پارت اجناس مان به تهران ارسال شد و در آن چمدان ها هر آنچه مایحتاج بازیکنان و کادر فنی است تا سرانجام نیم فصل گنجانده شده. قرار بود پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا از لباس متفاوتی استفاده کند اما جعفری می گوید: ما برای فینال لباسی را طراحی کردیم و به وسیله باشگاه فراخوان دادیم تا طرفداران طرح های دلخواه خودشان را ارائه بدهند اما گویا کادر فنی و مدیریت باشگاه اعلام نموده اند طرحی که الان تیم از آن استفاده می نماید و در بازی دوحه پوشیده بودند مورد رضایت بیشتر طرفداران است و نمی خواهیم برای فینال لباس جدیدی بپوشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خرافاتی بودن اعضای تیم پرسپولیس و اینکه با این لباس ها به فینال رسیده اند منجر به این تصمیم شده یا خیر، می گوید: نمی دانم اما گفتند چون هم برایشان خوش یمن بوده و هم طرح قشنگی است که مورد رضایت طرفداران قرار گرفته، لباس جدید نمی خواهیم. اتفاقاً ما پیشنهاد داده بودیم برای این تک بازی یک طرح منحصر به فرد داشته باشیم و بعد از آن استفاده نگردد تا در موزه باشگاه برای همواره بایگانی گردد.

جعفری درباره فراخوان طراحی طرفداران و اینکه آن طرح ها چه می گردد هم گفت: هزاران هزار طرح برای ما آمده که البته 90درصدشان کپی از تیم های دیگر هستند اما کارهای جالبی هم انجام شده. مثلاً یک طرفدار طرح مورد نظرش را نقاشی نموده که خیلی جالب است و من دنبال این بودم که این طرفدار را پیدا کنم و برایش یک پیراهن پرسپولیس بفرستم. واقعاً علاقه مندان پرسپولیس طرح های زیادی را ارائه داده اند و قرار است بهترین شان برای نیم فصل دوم استفاده گردد. تا به امروز هیچ تیمی با برند آلشپورت قهرمان آسیا نشده و سپاهان و ذوب آهن هم که در سال های گذشته با این برند به فنیال رسیده بودند، در فینال شکست خوردند.

حتی السد قطر هم که زمانی با این برند همکاری می کرد نتوانسته بود با آلشپورت قهرمان آسیا گردد. پرسپولیس در فینال 2018 با لباس برند چینی لی نینگ در مسابقات حضور داشت و فینال را باخت اما حالا با خرافاتی بودن و با احتساب اینکه با همان لباس قبلی می توان در فینال هم برنده شد، موضوع جالبی است.

منبع:ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1059

به "پرسپولیسی&zwnjهای خرافاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی&zwnjهای خرافاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید