سرانجام معاملات بازار سهام با کاهش حدود 6 هزار واحدی شاخص کل

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرگزاری خبرنگاران-نماگر بازار سهام در خاتمه معاملات امروز سه شنبه هفدهم اسفند با 6 هزار و 263 واحد کاهش بر روی عدد یک میلیون و 336 هزار واحد قرار گرفت.

سرانجام معاملات بازار سهام با کاهش حدود 6 هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در چهارمین روز معاملاتی هفته شاخص و قیمت ها از فرایند یکسره صعودی روز های اخیر کمی پا پس کشیدند و در اولین ساعت از دادوستد های امروز شاخص کل بورس عقب نشینی 0.24 درصدی را تجربه کرده است.

مقدار افت شاخص های کل و هم وزن به هم نزدیک شده است. شاخص کل افت 0.4 درصدی را ثبت کرده و شاخص هم وزن 0.26 درصد عقب نشسته است.

قیمت کامودیتی ها هم پس از صعود بی وقفه طی روز های اخیر، کمی درنگ کرده است و به خصوص قیمت فلزات تا حدودی در جهت نزولی قرار گرفته است و این مساله موتور کامودیتی بورس تهران را نیز کم جان کرده است. علت عقب گرد نسبی قیمت ها در بازار جهانی به تردید های اروپا در اعمال تحریم های بیشتر بر روسیه نسبت داده می شود.

با اینکه 61 درصد نماد های بازار در محدوده منفی معامله شدند، اما ارزش صف های فروش نسبتا اندک بود. 83 نماد صف خریدی به ارزش 367 میلیارد تومان و 70 نماد صف فروشی به ارزش 160 میلیارد تومان را رقم زدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1740

به "سرانجام معاملات بازار سهام با کاهش حدود 6 هزار واحدی شاخص کل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام معاملات بازار سهام با کاهش حدود 6 هزار واحدی شاخص کل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید