هواپیماهای خودران غذا و دارو را تحویل می دهند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، شرکت والگرینز با خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آلفابت در تماس است و به وسیله این هواپیماها می تواند دقایقی پس از سفارش، مواد غذایی و دارو را به مشتریان تحویل دهد.

هواپیماهای خودران غذا و دارو را تحویل می دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت والگرینز با خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین Alphabet در تماس هستند و می توانند دقایقی پس از سفارش، مواد غذایی و دارو را به مشتریان تحویل دهند.

والگرینز، شرکت خرده فروشی آمریکایی است که تمامی 50 ایالت آمریکا به همراه پورتوریکو و گوام را، تحت پوشش قرار می دهد.

تحویل مواد غذایی و داور از ماه اکتبر در ویرجینیا شروع می گردد؛ مشتریان می توانند از بین 100 محصول مختلف و بسته های از پیش ساخته یکی را انتخاب نمایند؛ آنها همچنین می توانند داورهای بدون نسخه که عوارضی ندارد را بدین شکل سفارش دهند.

زنجیره داروخانه با خدمات حمل و نقل پهپادی Alphabet و Wing همکاری نموده است تا مواد غذایی و آشامیدنی، داروهای بدون نسخه و سایر موارد را به مصرف نمایندگان برساند.

مشارکت Walgreens و Wing با هدف آنالیز بیشتر آینده محصولات بهداشتی و درمانی و تحویل خرده فروشی به وسیله راه هوایی، ارائه در دسترس بودن محصول و تحویل درب خانه تا دقایقی پس از انجام سفارشات به وسیله برنامه Wing است.

مدیر ارشد نوآوری والگرینز در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: والگرینز به آنالیز مشارکت ها برای تحول و مدرن کردن تجربه مشتری خود ادامه می دهد و ما مفتخریم که اولین خرده فروشی در ایالات متحده هستیم که گزینه تحویل به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین تجاری با Wing را ارائه می دهیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 90

به "هواپیماهای خودران غذا و دارو را تحویل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیماهای خودران غذا و دارو را تحویل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید