نرخ بیکاری روستایی به 3.6 درصد رسیده است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، وزیر اقتصاد گفت: در کشور 840 هزار شغل خالص در سه ماه تابستان امسال اضافه شده و آمارها نشان می دهد که نرخ بیکاری روستایی به 3.6 درصد رسیده است.

نرخ بیکاری روستایی به 3.6 درصد رسیده است

به گزارش خبرنگاران، فرهاد دژپسند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این در حالی است که نرخ مشارکت مالی 48 درصد بوده است، این عدد کاهش نرخ بیکاری روستایی استان، از نرخ بیکاری اصطکاکی و طبیعی بهتر است و نشان از رشد مثبت دارد.

وی اضافه کرد: شرایط مالی در هفت ماه گذشته کشور در شرایط رو به بهبودی قرار گرفته و آمارهای خراسان رضوی نیز نشان دهنده این موضوع است.

وزیر اقتصاد اعلام کرد: با وجود فشارها و شیطنت های دشمن صادرات غیرنفتی روند خوبی داشته و در واردات کالاهای اساسی 22 درصد رشد داشته ایم. همچنین مثلث توسعه مالی، همدلی بخش خصوصی، دولتی، نمایندگان و نظارت ائمه آدینه را به دنبال داشته است که امر رشد و توسعه را در استان به دنبال دارد.

دژپسند در مورد موضوع پدیده گفت: در سفر قبلی به خراسان رضوی نشستی با شورای تأمین در مورد موضوع پدیده برگزار گردید، اما بعضی از موارد نیازمند تایید در شورای عالی هماهنگی مالی سران قواست که در اولین نشست این شورا موضوع پدیده در دستور کار این جلسه قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 205

به "نرخ بیکاری روستایی به 3.6 درصد رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ بیکاری روستایی به 3.6 درصد رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید