نانوکاتالیست های ایرانی مانع خروج میلیون دلاری ارز می شوند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان ایرانی با فراوری نانوکاتالیست های حوزه نفت و گاز پیروز به تامین بخش زیادی از احتیاج صنعت شده و با عرضه این محصولات به بازار داخل، تاکنون مانع از خارج شدن 35 میلیون دلار ارز از کشور شده است.

نانوکاتالیست های ایرانی مانع خروج میلیون دلاری ارز می شوند

علی دیبایی، مدیر بازاریابی و فروش این شرکت گفت: به دلیل تاثیرگذاری فناوری نانو در محصولات، ما به دنبال بهره برداری از این فناوری هستیم از این رو طی سال های گذشته طیف وسیعی از نانومحصولات را فراوری نموده ایم.

وی اضافه نمود: نانوکاتالیست LTS، نانوکاتالیست ZnO، نانوپودر NiO، نانوکاتالیست HTS، نانوکاتالیست ریفرمینگ گاز طبیعی و نانوکاتالیست سولفورزدایی از جریان گاز طبیعی از جمله محصولات نانویی ما هستند که تاییدیه نانومقیاس را دریافت نموده اند.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مطرح نمود: کاتالیست های سولفورزدایی، ریفرمینگ گاز طبیعی و HTS در مقیاس صنعتی فراوری و به صنایع مربوطه تحویل شده است و این کار مانع از خروج ارز از کشور شده به طوری که عرضه این نانومحصولات جلوی خروج 35 میلیون دلار را گرفته است. کاتالیست سولفورزدایی برای حذف گوگرد از محصولات صنعت و نفت گاز به کار می رود و کاتالیست ریفرمینگ نیز اقدام به شکستن مولکول های گاز به منظور فراوری هیدروژن استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 79

به "نانوکاتالیست های ایرانی مانع خروج میلیون دلاری ارز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوکاتالیست های ایرانی مانع خروج میلیون دلاری ارز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید