دستگاه بخور و تب سنج

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رپرتاژآگهی - شناخت یک فروشگاه تجهیزات پزشکی برای کلینیک ها، پزشکان و حتی مردم عادی در روزهایی که همه ایران با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند امری ضروری محسوب می شود. در شرایط کنونی همه افراد ملزم به رعایت اصول بهداشتی و مراقبت از خود هستند، در صورتی که اشخاص درگیری بیماری های خیلی کوچک مثل سرماخوردگی نیز باشند، می بایست مدتی را در منزل به مراقبت از خود بپردازند. یکی از تجهیزاتی که برای حفظ سلامتی خود در زمان بیمار شدن به آن نیاز پیدا خواهید کرد، دستگاه بخور سرد و گرم است. مسلماً برای تهیه انواع دستگاه بخور می بایست به یک فروشگاه تجهیزات پزشکی خوب مراجعه کنید تا دستگاه را با کیفیت بالا و گارانتی اصل خریداری کنید.

دستگاه بخور و تب سنج

همه چیز درباره دستگاه بخور

آلودگی شدید هوا، عفونت های مربوط به گوش و حلق و بینی و… از جمله عواملی هستند که برای سیستم تنفسی انسان مسائلی ایجاد می کنند. مسائلی نظیر آلودگی هوا که در کلان شهرهایی مثل تهران نیز بیداد می کند می تواند آسیب های جبران ناپذیری را برای افراد به بار آورد. این در حالی است که با خرید دستگاه بخور سرد و گرم با قیمت مناسب و ارزن در انواع مختلف که گارانتی معتبری دارند از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی به راحتی می توان آلودگی را از سیستم تنفسی خارج کرد.

در گذشته وقتی افراد با گرفتگی بینی و ریه رو به رو می شدند به وسیله یک پتو و کتری آب جوش بخور می گرفتند تا راه تنفسشان باز شود. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های بخور سرد و گرمی تولید شده که وظیفه رطوبت رسانی به فضا را دارند و برای منزل یا محل کار نیز قابل استفاده هستند.

استفاده از دستگاه بخور سرد و گرم چه اهمیتی دارد؟

قاعدتاً دستگاه های بخور با رطوبت رسانی به فضا مانع اختلال در دستگاه تنفسی بدن انسان می شوند که این خود یکی از راه های مبارزه با کرونا نیز محسوب می شود. افزون بر این شرایط آب و هوایی و آلودگی هوا موجب بروز مسائل دیگری نظیر خشکی پوست و … نیز می شوند که دستگاه های بخور سرد و گرم برای رفع این مشکل نیز کاربرد خواهد داشت. وجود یک دستگاه بخور در فضای منزل یا محل کار می تواند مسائلی نظیر: خشکی پوست، خونریزی بینی، آلرژی ها، سرفه های شدید، سردردهای ناشی از سینوزیت، خشکی گلو و… را رفع کند. این دستگاه را می توان از فروشگاه تجهیزات پزشکی ارزان و قیمت مناسب تهیه کرد.

دستگاه بخور سرد و گرم مناسب برای تابستان و زمستان

بیشتر افراد بر این باورند که دستگاه بخور سرد و گرم تنها برای فصل سرد سال که شیوع سرماخوردگی بیشتر است، نیاز خواهد بود. در واقع این دست از افراد قابلیت های دستگاه بخور را خوب نشناخته اند. اگر بخواهید یک دستگاه بخور خوب را از فروشگاه تجهیزات پزشکی بخرید، می توانید آن را در فصل تابستان نیز مورد استفاده قرار دهید. از آنجا که در فصل تابستان به علت گرمای شدید هوا از دستگاه های تهویه هوا مثل کولر اسپیلیت استفاده می شود، رطوبت هوا کاهش یافته در نتیجه ممکن است عوارضی مثل خشکی پوست بروز کند. به همین علت دستگاه بخور دو جانبه بوده و در فصل سرد و گرم کاربرد دارد.

دستگاه بخور سرد بهتر است یا گرم؟ مسئله این است!

با بیان تفاوت های دستگاه بخور سرد و گرم می توان به نتیجه رسید که دستگاه بخور سرد بهتر است یا گرم؟! به طور کلی دستگاه های بخور گرم برای رفع عفونت ها، خشکی هوا، تسکین دردها و… کاربرد دارند، در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که دستگاه در هنگام روشن بودن داغ خواهد بود می بایست از دسترس بچه ها دور باشد. البته برای باز شدن مجاری تنفسی می توان به داخل دستگاه بخور گرم قطره های گیاهی مثل منتول نیز اضافه کرد. ناگفته نماند که این نوع دستگاه ها مصرف برق بالایی نیز دارند.

در مقابل دستگاه های بخور سرد که انرژی کمتری نیز مصرف می کنند، کم صدا بوده و در فصل تابستان قابل استفاده است. این دستگاه که انواع باکتری و ویروس را ازبین می برد، خطر خاصی برای بچه ها نداشته و موجب کاهش اضطراب و استرس نیز می شود؛ بنابراین نمی توان گفت دستگاه بخور سرد بهتر است یا گرم؛ چراکه هریک از آن ها برای زمان خاصی کاربرد دارند. تنها ایراد و تفاوت میان این دو مدل دستگاه در مصرف انرژی و خطر آن برای بچه ها خواهد بود که البته با روش های مخلتلف قابل حل است.

قیمت دستگاه بخور چند است؟

قطع به یقین قیمت دستگاه بخور برای شما حائز اهمیت بوده و مایلید آن را ارزان و قیمت مناسب تهیه کنید. به طور معمول قیمت دستگاه های بخور به مارک و مدل آن بستگی خواهد داشت. به طور مثال برخی از بهترین مدل های دستگاه بخور که در فروشگاه تجهیزات پزشکی موجود است به شرح ذیل است:

  • بیورر LB44: نام دستگاهی است که به عنوان مرطوب کننده هوای سرد عمل کرده و برای اتاق های تا 25 مترمربع مناسب خواهد بود. این نوع دستگاه بخور سرد با دارا بودن سیستم بخور اولتراسونیک موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش آلودگی و بهبود تنفس خواهد شد. قیمت دستگاه بخور بیورر LB44 حدود 2.240.000 تومان بوده و نسبت به قیمت کارایی و طول عمر بالایی خواهد داشت. این دستگاه که ساخت کشور آلمان نیز بوده دو سال گارانتی و تا ده سال خدمات پس از فروش خواهد داشت.
  • هایتک HI-AH26: اگر به دنبال یک دستگاه بخور دو منظوره هستید که قابل استفاده برای تابستان و زمستان باشد، دستگاه بخور سرد و گرم هایتک را خریداری کنید. این دستگاه که ساخت کشور چین است جزء دسته ارزان و قیمت مناسب بوده و دارای خاصیت آنت باکتریال می باشد.
  • وکتو HQ-UH812K: یکی از بهترین دستگاه های بخور سرد موجود در بازار که برای فضایی تا 30 مترمربع مناسب است، وکتو خواهد بود. این دستگاه که ظاهری زیبا و جالبی نیز دارد، مجهز به جایگاهی مخصوص معطرکننده است و به دست مهندسین چینی ساخته شده است. این دستگاه ارزان و قیمت مناسب دارای یک سال گارانتی بوده و در فروشگاه تجهیزات پزشکی موجود است.
  • امسیگ FC16: این دستگاه بخور که مخصوص استفاده مستقیم با صورت است، کاربردهای درمانی و زیبایی دارد و پوست را تمیز و شاداب می کند. افزون بر این بخار گرم و مرطوب دستگاه امسیگ روزنه های پوست را باز کرده و آۀودگی ها را از روی سطح پوست می زداید. با اضافه کردن قطره های گیاهی به این دستگاه، برای استنشاق در حین سرماخوردگی بر درمان موثر خواهد بود. این دستگاه که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش نیز خواهد داشت.

انواع مختلفی از دستگاه های بخور در فروشگاه تجهیزات پزشکی معتبر وجود دارد که معرفی آن ها در این مقال نمی گنجد. نکته حائز اهمیت آن است که اگر می خواهید از دستگاه بخور سرد و گرم خود استفاده طولانی مدت داشته باشید بهتر است با راهنمایی یک فرد آگاه و نیز از معتبرترین فروشگاه ها آن را خریداری کنید. این دستگاه که به عنوان یک صلاح قوی در برابر ویروس منحوس کرونا عمل می کند، قابلیت های فوق العاده ای دارد که اگر تنها یکبار از آن استفاده کنید متوجه خواهید شد. البته استفاده مداوم از ماسک و ضدعفونی کردن دست ها، پیش از هر چیز مهم ترین اصولی است که می بایست برای مراقبت از خود رعایت کنید.

تب سنج دیجیتالی، اصلی ترین نیاز روزهای کرونایی

خرید تب سنج دیجیتال غیر تماسی یا مادون قرمز در این روزها بسیار افزایش یافته است،قیمت تب سنج ها براساس کیفیت،دقت و برخی علت های دیگر بسیار متفاوت می باشد.به طور معمول اولین علامت افرادی که مبتلا به کووید 19 می شوند تب بالای 38 درجه خواهد بود؛ بنابراین استفاده از تب سنج دیجیتالی در قسمت ورودی فروشگاه ها و مراکز دیگر کمک می کند تا جلوی ورود افراد پر خطر به اماکن مختلف گرفته شود.

قاعدتاً قیمت تب سنج خیلی زیاد نخواهد بود، اما قیمت تب سنج بستگی به مدل آن دارد. یکی از بهترین انواع تب سنج دیجیتالی غیر تماسی است، غیر تماسی به این معناست که بدون نیاز به تماس با پوست و از فاصله ای مناسب می تواند دمای بدن را تشخیص دهد. استفاده از تب سنج دیجیتالی غیر تماسی از نظر اصول بهداشتی نیز انتخاب بسیار خوبی به شمار می رود. مارک های مختلفی از تب سنج های غیرتماسی وجود دارد که برخی از آن ها شامل مارک های: OMRON، زنیت، کاپلا و… می باشد. تب سنج های دیجیتالی برای بچه ها تا بزرگسالان قابل استفاده بوده و معمولاً با باتری های مخصوص کار می کند.

بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی کجاست؟

از آنجا که دستگاه بخور سرد و گرم، تب سنج دیجیتالی و دیگر دستگاه های پزشکی بسیار مصرفی هستند می بایست بهترین و باکیفیت ترین آن ها را خریداری کنید. برای خرید نمونه اصلی هر یک از محصولات معرفی شده کافی است سری به فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو www.tavanino.com بزنید که مسیری ساده و ارزان برای برآوردن نیازهای بهداشتی،درمانی و توانبخشی است.فروشگاه توانی نو که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت می کند،

برخی از محصولات متنوعی شامل موارد زیر به صورت اورجینال و اصل به فروش می رسد:

  • اکسیژن ساز
  • تخت بیمار
  • دستگاه ساکشن
  • ویلچر
  • ویلچر برقی
  • تشک مواج
  • دستگاه بخور سرد و گرم
  • دستگاه تست قند خون
  • دستگاه تب سنج دیجیتال
  • کیسه آب گرم
  • توالت فرنگی
  • انواع ماساژور و…

تجهیزات پزشکی tavanino.com دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که کاملاً معتبر نیز هست. در این فروشگاه علاوه بر اینکه در هر ساعتی از شبانه روز می توانید کالاهای پزشکی مورد نیاز خود را خریداری کنید، می توانید با بازدید از مجله توانی نو اطلاعات جامعی درباره تمامی بیماری ها و درمان ها به دست آورید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1024

به "دستگاه بخور و تب سنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه بخور و تب سنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید