خرید و فروش عجیب در فضای مجازی ، 5 تا جوجه حلزون نیم میلیون!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، آگهی های عجیب و غریبی در سایت های خرید و فروش به چشم می خورد و اینبار فروش حلزون در سایت ها سر و صدا نموده است. در گزارش زیر به آنالیز قیمت های مختلف در زمینه فروش حلزون پرداخته ایم.

خرید و فروش عجیب در فضای مجازی ، 5 تا جوجه حلزون نیم میلیون!

به گزارش توسعه نیوز، شاید اصلا به مغزتان هم خطور نکند که پرورش حلزون می تواند یک سرمایه گذاری سودمند باشد. قیمت های عجیب و غریبی در سایت های اینترنتی برای فروش و پرورش حلزون پیشنهاد شده است که تماشا بعضی از آن های خالی از لطف نیست.

قیمت خرید و فروش حلزون در سایت های اینترنتی

در آگهی زیر در یکی از سایت های فروش آنلاین، قیمت هر یک عدد حلزون 100 هزار تومان به فروش گذاشته است. فروشنده بعلاوه در توضیحات آورده است که فروش حلزون را به نیت صادرات انجام می دهد.

در آگهی دیگر فروش حلزون از تخم تا مولد از 200 تومان تا 5000 تومان دیده می گردد. فروشنده در توصیحات نوع حلزون را آلبینو اعلام نموده است و رنگ لاک و گوشت آن را سفید اعلام نموده است.

آگهی دیگر فروش حلزون را با لوازم کامل تاکید نموده است. فروشنده 5 حلزون را به قیمت 400 هزار تومان قیمت گذاری نموده و حتی حاضر است با یک عدد فلش معاوضه کند.

در آگهی بعدی فروشنده 2000 عدد تخم حلزون به قیمت 1 میلیون تومان به فروش گذاشته است. در واقع قیمت هر عدد تخم 500 تومان قیمت گذاری شده است.

آگهی بعدی بیشتر جنبه کارآفرینی دارد و کاملا در حال تبلیغ پرورش حلزون است. فروشنده در این آگهی پرورش حلزون را کاری بی بو، بی صدا و بدون زحمت عنوان نموده است. شاید کمتر کسی به شغل پرورش حلزون فکر هم نموده باشد، اما گویا بازار کار خودش را هم با توجه به آگهی های اینترنتی دارد.

جزئیاتی درباره هدف از پرورش حلزون

پرورش حلزون یک فعالیت مهم در بخش دامپروری است که در سال های اخیر در بسیاری از کشور ها به عنوان یک فرصت شغلی و درآمدزایی نو شناخته شده است. حلزون ها به عنوان منبع پروتئین و غذایی با ارزش، علاوه بر درمان بسیاری از بیماری ها، به عنوان یک محصول باارزش در بازار جهانی در نظر گرفته می شوند. بعلاوه، پرورش حلزون به عنوان یک فعالیت پایدار و کم مصرف در زمینه محیط زیست نیز مورد توجه قرار گرفته است.

برای آغاز فعالیت پرورش حلزون، ابتدا باید نوع حلزونی که قصد پرورش آن را دارید انتخاب کنید. در این زمینه، نوع حلزون رایج در پرورش، Helix aspersa می باشد. برای پرورش حلزون ها، احتیاج به فضایی با دمای مناسب و رطوبت خوب دارید. حلزون ها به دمای پایین و بالایی حساس هستند، بنابراین باید همواره دما و رطوبت را کنترل کرد. آماده سازی تخمینه، تغذیه، پوشش خاک، روشنایی و هواگردانی از جمله مواردی هستند که در پرورش حلزون باید به آن ها توجه کرد.

بعلاوه، در فرآیند پرورش حلزون، باید به مسائل بهداشتی و بهره وری منابع توجه کرد. از جمله این موارد می توان به مدیریت پسماندها، بهداشت واحد های پرورشی، استفاده از مواد خوراکی باکیفیت و استفاده از تکنولوژی های نوین در فرآیند پرورش اشاره نمود.

در نهایت، برای فروش حلزون های پرورشی، می توان به بازار های داخلی و خارجی مراجعه کرد. به علت ارزش غذایی و دارایی های مفیدی که حلزون ها دارند، بازار بین المللی برای این محصول رو به رشد است؛ لذا شناسایی بازار و توان رقابتی در آن امری مهم است که باید به آن توجه کرد.

در کل، پرورش حلزون یک فعالیت پر سود و با درآمدزایی بالا است که می تواند به عنوان یک فرصت شغلی و درآمدزایی نو برای کشور شما در نظر گرفته گردد. با توجه به احتیاج به دانش و تجربه در این زمینه، برای آغاز فعالیت پرورش حلزون بهتر است از منابع و مشاوره های موثر در این زمینه بهره ببرید. بعلاوه، برای داشتن موفقیت در این فعالیت، باید به مسائل بهداشتی، بهره وری منابع، کنترل کیفیت و بعلاوه بازاریابی دقت کافی را داشته باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1968

به "خرید و فروش عجیب در فضای مجازی ، 5 تا جوجه حلزون نیم میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش عجیب در فضای مجازی ، 5 تا جوجه حلزون نیم میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید