مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی برگزار گردید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مراسم تکریم و معارفه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه مالی خبرنگاران، علی اکبر صفایی جایگزین محمد راستاد در سازمان بنادر و دریانوردی شد. علی اکبر صفایی که متولد سال 1349 در شهر کازرون است، دارای مدرک کارشناسی بنادر و کشتیرانی، کارشناسی ارشد علوم دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دکتری علوم دریایی (مهندسی دریا) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) است.

او فارغ التحصیل دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد است، بیش از 26 سال فعالیت در حوزه بندری و دریایی کشور را در سمت های مختلف از کارشناسی تا مدیریتی در کارنامه خود دارد.

صفایی ابتدا فعالیت خود را از کارشناس دریایی و بندری و سپس کار در بخش های مدیریتی بنادر کشور شروع کرد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه دریانوردی جهانی معاونت دریایی و بندری بندر شهید رجایی، مدیر کلی حفاظت و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، را برعهده گرفت.

صفایی پس از سال ها فعالیت و حضور موثر در بخش بندری، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران وارد بخش کشتیرانی شد.

صفایی پس از ترک شرکت ملی نفتکش ایران به سمت مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور دریایی و بندری منصوب شد تا بار دیگر در این بخش فعالیت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1578

به "مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید