قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین اول تیر 1400

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در کرج و اطراف تهران و خودرو های صفرکیلومتر و دست دوم را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین اول تیر 1400

قیمت مسکن در جنوب و اطراف تهران

قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در پرند شش میلیون و 267 هزارتومان است و هزینه یک آپارتمان 80 متری نوساز در این منطقه به 501 میلیون تومان می رسد. اما اگر در جنوب مرکز دنبال خرید خانه هستید، در محله فلاح تهران برای یک آپارتمان 80 متری نوساز باید یک میلیارد و 330 میلیون تومان بپردازید.

هزینه اجاره نشینی در جنوب و اطراف تهران

اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در منطقه سلسبیل تهران، در آگهی های سایت دیوار ماهانه هشت میلیون و 960 هزار تومان قیمت گذاری شده. با نصف این بودجه می گردد در شهر اندیشه خانه کرایه کرد. در اندیشه صاحب خانه ها برای همین آپارتمان چهار میلیون و 640 هزار تومان طلب می نمایند.

برای خرید مسکن در کرج چقدر باید بودجه کنار گذاشت؟

فاز یک مهرشهر از اعیان ترین محله های کرج است و هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز 32 میلیون تومان ارزش دارد. اما فراموش نکنیم با این عدد و رقم ها، در مرکز می گردد نهایتا سراغ محله ای مثل آذربایجان رفت. اگر در کرج با نصف این بودجه دنبال خرید مسکن هستید، شهرک بنفشه می تواند جزو گزینه هایتان باشد.

اجاره بها در منطقه ها مختلف کرج

اجاره یک آپارتمان 80 متری نوساز در عظیمیه کرج هشت میلیون و 240 هزار تومان است. رقم پرداختی مستاجران ساکن عظیمیه، تقریبا معادل اجاره خانه های محله آهنگ در مرکز است.

خودور های گران قیمت خارجی

هایما S7 به وسیله ایران خودرو مونتاژ شد و ظرف روز های گذشته در سایت دیوار حول وحوش 660 میلیون تومان فروخته می گردد. برای کسی که یک میلیارد تومان بودجه دارد، تویوتا پریوس در دسترس خواهد بود و با یک میلیارد و 120 میلیون تومان می گردد سراغ هیوندای النترا رفت.

خودرو های دست دوم

پژو 2008 صفرکیلومتر، 895 تا 900 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. مدل دست دوم این خودرو با 10 هزار کیلومتر کارکرد، در سایت دیوار به طور مبه وسیله 657 میلیون تومان قیمت دارد. رقمی که معادل 13 سال حقوق یک کارگر است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1453

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین اول تیر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین اول تیر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید