ساخت خانه مسکونی در مدار ماه

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، این بلوک محل سکونت خدمه سفینه ای خواهد بود که به مدار اطراف کره ماه پرواز خواهد نمود. اندازه آن شبیه یک آپارتمان کوچک خواهد بود و به جای فضاپیمای اوریون محل سکونت فضانوردان خواهد بود.

ساخت خانه مسکونی در مدار ماه

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ناسا قراردادی برای ساخت بلوک مسکونی در مدار کره ماه با شرکت همکاری علمی مداری Orbital Science Corporation به امضا رساند. ارزش این قرارداد 187 میلیون دلار است که برای ساخت بلوک سرنشین دار در مدار کره ماه و ایستگاه فضای Gateway صرف خواهد شد.

طرح ساخت بلوک مسکونی و دزاین آن و بلوک لجستیکی ایستگاه مداری تا خاتمه امسال معرفی خواهد شد. این بلوک محل سکونت خدمه سفینه ای خواهد بود که به مدار اطراف کره ماه پرواز خواهد نمود. اندازه آن شبیه یک آپارتمان کوچک خواهد بود و به جای فضاپیمای اوریون محل سکونت فضانوردان خواهد بود. جزئیات دیگر پس از تأیید این طرح از سوی ناسا اعلام خواهد شد.

پیشتر اعلام شد که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا میخواهد پرواز های سرنشین دار به ماه را تا سال 2024 از سربگیرد. افزون بر آن، آمریکا میخواهد ایستگاه مداری Gateway را بسازد و از شرکای ایستگاه بین المللی فضایی دعوت به همکاری می نماید.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 707

به "ساخت خانه مسکونی در مدار ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت خانه مسکونی در مدار ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید