زمان شروع سال تحصیلی جدید بعضی دانشگاه ها اعلام شد ، واکنش وزیرعلوم به درخواست اساتید حق التدریس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

زمان شروع سال تحصیلی جدید بعضی دانشگاه ها اعلام شد ، واکنش وزیرعلوم به درخواست اساتید حق التدریس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

اساتید حق التدریس را قبول نداریم / سابقه بی سابقه، دریافت پول به ازای تدریس

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هیئت علمی حق التدریس نداریم، گفت: در دانشگاه ها افرادی که به وسیله فرآیند جذب وارد می شوند عنوان استاد یا هیئت علمی را کسب می نمایند و افرادی که به ازای هر درس حق التدریس می گیرند، عنوان حق التدریسی دارند. این دسته از افراد پول می گیرند و درس می دهند بنابراین تدریس آن ها سابقه ای به حساب نمی آید.

نتیجه نهایی هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1398 منتشر شد

نتایج نهایی هفتمین آزمون استخدامی متمرکز 6 دستگاه اجرایی کشور شامل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان اراضی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان ملی نقشه برداری کشور و سازمان ملی بهره وری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org نهاده شده است.

مهلت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد از هفتم تیرماه شروع شد

ثبت نام آزمون EPT تیرماه 99 دانشگاه آزاد از امروز، هفتم تیرماه شروع و تا ساعت 24 روز آدینه، 13 تیر ادامه خواهد داشت.

زمان شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

معاونت آموزشی وزارت بهداشت طی بخشنامه ای خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی، زمان شروع سال تحصیلی آینده دانشگاه علوم پزشکی و زمینه های به حداقل رساندن رفت وآمد دانشجویان را ابلاغ کرد.

منابع آزمون دوره کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای سال 1399 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای میزان پوشش کتاب های درسی آزمون ورودی دوره کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای سال 1399 را خاطرنشان کرد.

امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در مناطق قرمز غیر حضوری برگزار گردد

علی آهون منش، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: وزارت علوم اختیار شیوه برگزاری آزمون های انتها ترم را به دانشگاه ها داده است. نحوه برگزاری آزمون های انتها ترم دانشجویان دانشگاه های غیر انتفاعی نیز توسط شورای هر دانشگاه تصمیم گیری می گردد، اما در کل تاکید شده است تا دانشگاه های غیر انتفاعی در صورت فراهم بودن شرایط، آزمون های خود را به صورت حضوری برگزار نمایند. اما اگر دانشگاهی در منطقه قرمز نهاده شده است بهتر است غیر حضوری باشد.

ارجاعات بین المللی به مقالات علمی کشور 2 رتبه بهبود یافت

سایمگون که شاخص تابعی است از رتبه کشور ها در تعداد مقالات منتشر شده، ایران را در رتبه 15 دنیا قرار داد. صندلیی که با دو رتبه بهبود نصیب ایران شد. این در حالی است که در سال 2018 ایران در شاخص ارجاع به مقالات علمی در صندلی 17 دنیا ایستاده بود.

مهلت ثبت نام سه آزمون وزارت بهداشت تمدید شد

ثبت نام سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی که 31 خرداد ماه انتها یافته بود، تمدید شد. متقاضیان می توانند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

زمان تغییر محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی به انتها رسید

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می گردد، داوطلبان می توانستند در صورت تمایل طی دو روز نهم و دهم تیرماه 99 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به تغییر محل آزمون خود بدون این محدودیت که در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اقدام نمایند.

سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد از 15 شهریورماه شروع خواهد شد

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی از 15 شهریورماه شروع می گردد. اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه و زمان بندی ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، برگزاری کلاس ها، برگزاری امتحانات و… متعاقباً اعلام می گردد.

نتایج آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو اعلام شد

نتایج یکصد و چهل و سومین دوره آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو بر روی سایت سازمان سنجش اموزش کشور نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 799

به "زمان شروع سال تحصیلی جدید بعضی دانشگاه ها اعلام شد ، واکنش وزیرعلوم به درخواست اساتید حق التدریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع سال تحصیلی جدید بعضی دانشگاه ها اعلام شد ، واکنش وزیرعلوم به درخواست اساتید حق التدریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید