رونمایی از خط پایلوت فراوری بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران ، اجرای این طرح دانش بنیان برای نخستین بار در مازندران

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرگزاری خبرنگاران- رونمایی از خط پایلوت فراوری بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران.

رونمایی از خط پایلوت فراوری بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران ، اجرای این طرح دانش بنیان برای نخستین بار در مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان ساری، طرح پایلوت استحصال محصولات هیدروکربنی بنزین، گازوئیل و نظایر آن از زباله با حضور احمد وحیدی، وزیرکشور، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران و رضا علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران رونمایی شد .

با پیگیری های استاندار مازندران هم اکنون؛ امکان مدیریت اصولی پسماند های ریجکت به محصولات ارزشمند هیدروکربنی، نظیر گازوییل و بنزین و ... به طور مستقیم و بدون هرگونه آلایندگی فراهم شده است .

استاندار مازندران طی دوماه گذشته؛ جلسات متعددی را با شرکت فنی مهندسی نیرو گستر زیست سپهر برگزار و از کوشش آنان برای به نتیجه رساندن این طرح دانش بنیان حمایت کرد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1690

به "رونمایی از خط پایلوت فراوری بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران ، اجرای این طرح دانش بنیان برای نخستین بار در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خط پایلوت فراوری بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران ، اجرای این طرح دانش بنیان برای نخستین بار در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید