روزانه 7.5 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر فانی ظهر امروز در اصفهان و در نود و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با تاکید بر اینکه توسعه مشارکت مردم، دانش آموزان و والدین آنها لازمه اجرای سیاست های آموزش و پرورش کشور است، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب 40 راه چاره در دستو رکار قرار گرفته که جز با مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

روزانه 7.5 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 13 میلیون دانش آموز در سطح کشور تحصیل می نمایند، ادامه داد: تعداد دانش آموزان کشور در امسال نسبت به سال گذشته به میزان 200 هزار نفر افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش را پر مخاطب ترین ارگان کشور دانست و اضافه نمود: بیش از یک میلیون معلم نیز در مراکز آموزش و پرورش کشور فعال هستند.

وی تعداد مدارس کشور را نیز 102 هزار واحد بیان کرد و بیان داشت: برای دانش آموزان حاضر در این مدارس در سال تحصیلی جاری بیش از 126 هزار کتاب به چاپ رسیده است.

فانی آموزش و پرورش را پرجمعیت ترین نهاد کشور دانست و اضافه نمود: در این راستا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در 17 اردیبهشت امسال سرمایه گذاری در آموزش و پرورش سرمایه ای ماندگار است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز کشور در مورد توسعه عمرانی آموزش و پرورش نیز بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش های ارسالی تا انتها امسال به صورت میانگین روزانه 7.5 کلاس درس روزانه به بدنه آموزش و پرورش کشور اضافه خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش را نیز ضروری دانست و اضافه نمود: علاوه بر یک میلیون معلم وزارت آموزش و پرورش دارای 25 هزار نیروی بازنشسته است که احتیاج به ساماندهی جدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز زدایی و اجرایی کردن بودجه وزارت آموزش و پرورش در دستور کار جدی این وزارت خانه قرار گرفته است، ادامه داد: در این راستا در امسال و با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی طرح عملیاتی کردن بودجه در بیش از 600 مدرسه کشور به اجرا درآمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 506

به "روزانه 7.5 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 7.5 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید