دبیر: تمام هزینه بازسازی خانه کشتی از بخش خصوصی تامین شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر صبح امروز در حاشیه افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی گفت: در مورد تغییر نام این سالن باید تشکر ویژه ای از عبدالله موحد داشته باشیم. بعد از اینکه به جمع بندی رسیدیم و با لطف سیدحسن خمینی جام یادگار امام (ره) را به نام موحد کردیم، با موافقت وی این تغیر نام صورت گرفت. حتی اتحادیه جهانی هم از این بابت از ما تشکر کردند و قرار است این مسابقات در بابلسر برگزار گردد. جز معدود کشورهایی هستیم که یک جام را بنام یک قهرمان زنده نام گذاری کردیم. خوشحالیم که در زمان حیات آقای موحد این رخ داد. ضمن اینکه مسابقات لیگ را هم بنام حاج احمد خمینی (یادگار امام) کردیم.

دبیر: تمام هزینه بازسازی خانه کشتی از بخش خصوصی تامین شد

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: به جرات می توانم بگویم اینجا بعد از بازسازی بهترین خانه کشتی دنیاست. وقتی تشک های قدیمی را برمی داشتیم برای 21 سال قبل و تماما پوسیده شده بود. این کار من نبود و بدون حمایت بخش خصوصی میسر نمی شد. از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: خدا لطف کرد تمام 15 میلیارد ریال هزینه بازسازی را از بخش خصوصی گرفتیم و یک ریال هم از دولت نگرفتیم. 22 سال در خانه کشتی اکسیژن وجود نداشت و یک و نیم میلیارد برای دستگاه های هواساز هزینه شد. تمام اتاق ها تخریب شده بود و شرایط بسیار بدی داشت. نور خانه کشتی را 4 برابر کردیم تا کشتی گیرانی که تمرین می نمایند لذت ببرند.

رئیس فدراسیون کشتی در انتها توضیح داد: از مسئولان ورزش تقاضا می کنم، آموزشگاه کشتی کنار دریاچه هم مشخص تکلیف گردد. حدود 70 درصد پیشرفت داشته، اما رها شده است. متأسفانه در بخش طراحی افتضاح مشاوره داده شده اما در مصالح فوق العاده است. امیدواریم تکلیف آنجا هم زودتر روشن گردد.

به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاحیه خانه کشتی شماره یک که مدتی در حال عملیات بازسازی و تجهیز بود صبح امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، محمدرضا طالقانی و جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی و اعضای خانواده شهید ابراهیم هادی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 429

به "دبیر: تمام هزینه بازسازی خانه کشتی از بخش خصوصی تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: تمام هزینه بازسازی خانه کشتی از بخش خصوصی تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید