خبرنگاران وزیر دفاع ایران وارد مسکو شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مسکو - خبرنگاران - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی وزیر دفاع فدراسیون روسیه امروز وارد مسکو شد.

خبرنگاران وزیر دفاع ایران وارد مسکو شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راس یک هیات دفاعی و نظامی امروز شنبه وارد مسکو شد و در در فرودگاه ونوکووا مورد استقبال کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه نهاده شد.

سرتیپ امیر حاتمی با سفر به این کشور با همتای خود و مقامات دیگر این کشور ملاقات و از ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی نظامی - فنی روسیه موسوم به ARMY 20 نیز بازدید می نماید.

نمایشگاه و همایش بین المللی نظامی - فنی روسیه به فرمان رییس جمهوری روسیه از سال 2015 هر ساله برگزار و در آن آخرین دستاوردهای صنعت نظامی و دفاعی این کشور به معرض نمایش در می آید و در کنار آن با برگزاری نشست های مختلف در حوزه دفاعی و نظامی، مسائل و موضوعات مرتبط مورد آنالیز و کارشناسی قرار می گیرد.

در این نمایشگاه و همایش بین المللی مقامات عالی دفاعی و نظامی و کارشناسان و متخصصان از کشورهای مختلف حضور می یابند.

روابط و همکاری های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سالهای اخیر همپای سایر ابعاد همکاری های دوجانبه در حوزه سیاسی و مالی از فرایند رو به رشدی برخوردار بوده و دستاوردهای خوب و ارزشمندی به همراه داشته است.

تقویت و تحکیم بیش از پیش همکاری های دفاعی تهران- مسکو در حوزه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مهمترین اهداف سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مسکو خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 877

به "خبرنگاران وزیر دفاع ایران وارد مسکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر دفاع ایران وارد مسکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید