خبرنگاران اجرای فعالیت های ورزشی در خانه برای خوزستانی ها

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، اهواز - خبرنگاران - رییس انجمن ورزشی بادی بیوتی خوزستان گفت:چالش فعالیت های ورزشی در خانه با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و باشگاه های ورزشی برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، برای افزایش تحرک و نشاط مردم خوزستان اجرا می گردد.

خبرنگاران اجرای فعالیت های ورزشی در خانه برای خوزستانی ها

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

فاطمه عبدالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: با توجه به شرایط کنونی و مسائلی که ویروس کرونا برای اکثریت افراد جامعه ایجاد نموده است، افراد باید زمان زیادی را در خانه سپری نمایند، در این صورت آنها از تحرک کافی برخوردار نیستند و چاقی، و بیماری های مربوط به آن نظیر دیابت، قلبی - عروقی، کبد چرب و ... پیامد آن است.

وی اضافه کرد: داشتن یک برنامه ورزشی با شدت متوسط برای برطرف مسائل ناشی از کم تحرکی می تواند در این دوره راهگشا باشد؛ از طرفی انجام فعالیت ورزشی در هنگام شیوع بیماری های واگیردار موجب تقویت سیستم ایمنی، کاهش عوارض و خطرات ناشی از بیماری می گردد.

رییس انجمن ورزشی بادی بیوتی خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی سبب گشته مدیران ورزشی و مربیان و ورزشکاران به منظور بالا نگه داشتن سطح آمادگی ورزشکاران ، ارتقای روحیه جوامع در پایین آوردن آسیب های جسمانی و روانی که بر اثر کم تحرکی در دوران قرنطینه خانگی به وجود می آید اقدام به شناخت روش ها و ورزش هایی که برای تمرین در خانه مناسب است، بپردازند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش بادی بیوتی در کاهش وزن بسیار مفید است و بدون استفاده از وسایل و تجهیزات خاص طراحی شده، در محیط خانه به راحتی قابل اجرا است لذا اجرای این ورزش در راستای یاری به پویش فعالیت در خانه به تمام عموم مردم و ورزشکاران پیشنهاد می گردد.

رییس انجمن ورزشی بادی بیوتی خورستان گفت: تصمیم گرفتیم تا ضمن هدفمند کردن فعالیت های حرکتی در فضای منزل به ایجاد محیطی شاد و با نشاط توسط والدین و فرزندان بپردازیم ودر این راستا چالش اجرای فعالیت های حرکتی در منزل را در دستور کار قرار دادیم که امیدواریم با استقبال خوبی روبه رو گردد.

وی سلامتی آحاد جامعه را در شرایط موجود بسیار مهم و حیاتی دانست و اضافه کرد: دانش آموزان، دانشجویان و ورزشکاران علاقه مند به شرکت در این چالش می توانند فیلم های خود را به صفحه رسمی این انجمن در فضای مجازی (اینستاگرام) ارسال نمایند و در سرانجام از برترین ها تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، کلیه باشگاه های ورزشی خوزستان همچون سایر استان های کشور به دلیل پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا، تعطیل هستند.

بادی بیوتی رشته ورزشی است که به روش های تخصصی اجرای حرکات شکم و پهلو با متدهای روز دنیا میپردازد و 6 ماه از فعالیت رسمی این رشته در خوزستان می گذرد.

ویروس کرونا که کووید - 19 نیز نامیده می گردد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 525

به "خبرنگاران اجرای فعالیت های ورزشی در خانه برای خوزستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای فعالیت های ورزشی در خانه برای خوزستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید