جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت به تعویق افتاد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران (پانا) - قائم مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، از تعویق این رویداد هنری به دلیل شرایط کشور در روبرو با موج سوم کروناویروس اطلاع داد.

جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت به تعویق افتاد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، محمد پسران رزاق قائم مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، با اشاره به شرایط کشور در رویایی با موج سوم کرونا گفت: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاع شده از سوی ستاد ملی مبازره با کرونا، تاریخ برگزاری جشنواره با تصمیم شورای سیاست گذاری این رویداد تغییر نموده است.

وی اضافه نمود: پیش از این قرار بود، دومین جشنواره ملی مهر سلامت24 تا 27 آبان ماه برگزار گردد که با توجه به موارد مذکور این رویداد با تعویق در آذرماه برگزار خواهد شد.

پسران رزاق با تاکید بر برگزاری آنلاین جشنواره مهر سلامت، گفت: بر اساس آیین نامه جشنواره، اختتامیه این رویداد قرار بود به صورت فیزیکی با حضور دکتر سعید نمکی، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمع کوچکی از اهالی رسانه و هنرمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردد که به دلیل شیوع گسترده کرونا و مسائل در رفت و آمد برگزیدگان در آیین اختتامیه برگزاری جشنواره تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت به وسیله پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دبیری سیدمهدی سیدین نیا با شعار هر ایرانی یک مهروز سلامت به صورت آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1015

به "جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید