به دنبال افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان هستیم

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان در نشست کمیته سیاستگذاری توسعه گردشگری استان با ایراد سخنانی تأکید کرد: به دنبال افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان هستیم.

به دنبال افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، سید علی صالح درخشان درنشست کمیته سیاست گذاری توسعه گردشگری اصفهان که روز 24 شهریورماه 98 در خانه تاریخی میراث اصفهان برگزار گشت. تأکید کرد: اکنون با عبور از مرحله اول توسعه گردشگری توانسته ایم، این صنعت را در استان نهادینه کنیم.

او ادامه داد: امروزه همگان اصفهان را به عنوان نمایی ارزشمند از توسعه گردشگری ایران به شمار می آورند، لذا بروز هرگونه اتفاقات مثبت در این استان می تواند کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان همچنین اظهار کرد: اگرچه اکنون با مسائل فراوانی روبرو هستیم، لکن امید به آینده روشن می تواند ما را قادر سازد تا با بررسی صحیح مسائل و مسائل، راهکارهای مناسبی برای حل آن ها پیدا کنیم.

او در ادامه سخنانش تأکید کرد: اکنون و پس از عبور از مرحله اول یعنی نهادینه شدن گردشگری در استان، به دنبال توسعه پایدار در گردشگری اصفهان هستیم، لذا در این زمینه اینک به دنبال برنامه ریزی برای دست یابی به افزایش ماندگار گردشگری در پهنه استان اصفهان هستیم.

در ادامه این نشست، اعضای کمیته نظرات خود را در راستای تلاش برای افزایش ماندگار گردشگران در استان بیان کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 42

به "به دنبال افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید