برگزاری همایش اقتصادی ایران در وین

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، همایش اقتصادی ایران صبح امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان بیش از 140 شرکت کوچک و متوسط اتریشی و 30 تن از نمایندگان و اعضای اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش در محل اتاق بازرگانی فدرال اتریش WKO در وین برگزار گشت.

برگزاری همایش اقتصادی ایران در وین

به گزارش خبرنگاران، در این نشست پدرام سلطانی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش با اشاره به روابط خوب اقتصادی و تجاری ایران و اتریش، بر اهمیت نقش بخش خصوصی به ویژه شرکت های کوچک و متوسط در حفظ و توسعه روابط تجاری دو کشور تاکید کرد.

حمیدرضا مدد، کاردار سفارت کشورمان در وین طی سخنانی در این همایش ضمن اشاره به سابقه روابط دیرینه و بسیار خوب ایران و اتریش، حمایت دولت اتریش از برجام و همچنین سفر مقامات عالی رتبه دو کشور، آمادگی سفارت جمهوری اسلامی ایران جهت ارایه اطلاعات، خدمات و تسهیلات برای هیات های اقتصادی و تجاری اتریشی را اعلام داشت.

در این نشست چند تن از مسئولین اتاق بازرگانی فدرال اتریش، وزارت فدرال همگرایی، اروپا و امور خارجه و وزارت اقتصاد و دیجیتال سازی اتریش و همچنین دکتر گرابمایر رایزن اقتصادی سفارت اتریش در تهران در خصوص ظرفیت ها، قابلیت ها، مسائل و تنگناهای مرتبط با تحریم های یکجانبه و غیرقانونی امریکا علیه کشورمان توضیحاتی ارائه نمودند.

طرف های اتریشی تاکید کردند، دولت اتریش و اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه آمریکا را به رسمیت نمی شناسند و با آن مخالف هستند.

در ادامه این نشست نمایندگان شرکت ها و موسسات ایرانی و اتریشی بصورت پرده نگار (پاورپوینت) مجموعه داده ها و اطلاعات مفیدی از ظرفیت ها و قابلیت های دو کشور ایران و اتریش را به نمایش گذاشته و به صورت دوجانبه (B 2 B) نیز مذاکرات فنی انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 124

به "برگزاری همایش اقتصادی ایران در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش اقتصادی ایران در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید