گجت پوشیدنی که عفونت را پیش بینی می نماید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، وزارت دفاع آمریکا یک گجت پوشیدنی طی دوران همه گیری ابداع نموده اند که در شناسایی عفونت ها بسیار ماهر بود.

گجت پوشیدنی که عفونت را پیش بینی می نماید

اکنون این وزارتخانه آماده است تا پروژه ارزیابی سریع در معرض تهدید قرار گرفتن یا RATE را پیش ببرد. جف اشنایدر مدیر این پروژه می گوید: وزارت دفاع سرمایه گذاری وسیعی برای حفظ آمادگی نیروهای خود جهت انجام ماموریت های حیاتی انجام داده است. با این وجود ریسک بیماری های عفونی مانند کووید19 یک متغیر غیر قابل پیش بینی بوده است. وزارتخانه مذکور با یاری پروژه RATE می تواند از گجت های پوشیدنی برای رصد غیر تهاجمی سلامت اعضا و فراهم کردن هشدار از توسعه عفونت استفاده کند.

در پروژه تازه از الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می گردد که با استفاده از داده های رصد شده از بیماران مبتلا به کووید19 در بیمارستان و بعلاوه اطلاعات بیومتریک تجاری موجود آموزش دیده است. الگوریتم RATE بیماری های عفونی را تا 48 ساعت زودتر از ظهور علائم ردیابی و بروز عفونت را 6 روز زودتر پیش بینی می نماید.

اکنون وزارت دفاع بودجه ای دریافت نموده تا 4500 گجت پوشیدنی دیگر برای بخش های مختلف فراوری کند. یکی از گروه هایی که این فناوری را دریافت می نماید 360 گروهبان اول در بخش رزم هوایی خواهند بود.

فناوری در نهایت به محصولی تبدیل شد که سلامت و بهداشت را برای گروهبانانی که جان دیگران بر خود ارجح می دانند، افزایش داد. وزارت دادگستری آمریکا برای توسعه الگوریتم با فیلیپس همکاری کرد و اکنون یک شرکت خصوصی در پی تسریع تجاری سازی دستگاه های پوشیدنی تازه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1938

به "گجت پوشیدنی که عفونت را پیش بینی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجت پوشیدنی که عفونت را پیش بینی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید