کیوی ایرانی مقبول هند و چین (تور بمبئی)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، کشور هندوستان کیفیت و سلامت کیوی های مازندران را تایید کرد و از 15 مهرماه صادرات این محصول شروع می گردد.

کیوی ایرانی مقبول هند و چین (تور بمبئی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور مالی استاندار مازندران گفت: مشکلاتی پارسال برای صادرات کیوی استان های شمالی به هند افتاده بود که باعث بسته شدن دروازه صادرات کیوی به این کشور شده بود.

او اضافه کرد: یک هیات مالی از هندوستان از اردیبهشت ماه با سفر به استان از باغ ها، سردخانه ها، سورتینگ ها، انبار ها و پایانه های صادارتی کیوی بازدید و کیفیت م کیوی برای صادرات را مطلوب ارزیابی کردند.

خیریانپور ادامه داد: کیوی مازندران اکنون نشان سلامت و کیفیت هند را دریافت نموده و از 15 مهرماه همزمان با برداشت این محصول، صادرات نیز از سرگرفته می گردد

حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: با پیگیری وزارت امور خارجه و مسوولان ارشد استان، چین خواهان واردات کیوی از مازندران شده است.

او اضافه کرد: مذاکراتی با بعضی کشور های دیگر برای وارد کردن کیوی مازندران نیز در حال اجرا است که با به ثمر رسیدن این مذاکرات شرایط صادرات کیوی سال جاری رونق خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرنمایندگان و بازرگانان خواست دستورالعمل هایی که برای صادرات محصولات کشاورزی به آن ها ابلاغ شده است را رعایت نمایند

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1843

به "کیوی ایرانی مقبول هند و چین (تور بمبئی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیوی ایرانی مقبول هند و چین (تور بمبئی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید