آشنایی با چند جاذبه گردشگری بسیار معروف ژاپن

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، اگر قصد سفری لذت بخش را دارید و می خواهید با فرهنگ مردمی که گذشته خود را به آینده گره زده اند آشنا شوید، به شما توصیه می کنم ژاپن را برای تور نوروزی یا سفر خارج از کشور بعدی خود انتخاب کنید. ژاپن کشوری است که از مجمع الجزایری در اقیانوس آرام تشکیل شده است و در غرب ساحل شرقی قاره آسیا واقع شده است.

آشنایی با چند جاذبه گردشگری بسیار معروف ژاپن

با ما همراه باشید و درباره پاییز در کانادا بیشتر بدانید.

بیش از 90% از کشور ژاپن از چهار جزیره تشکیل شده و مساحت کل این کشور نیز در حدود 378000 کیلومتر مربع می باشد. از دیگر مزیت های ژاپن این است که از شرق به اقیانوس آرام و از غرب به دریای ژاپن و از جنوب به دریای شرق چین و در نهایت به دریای اوخوتسوکو در شمال منتهی می گردد. ژاپن به دلیل گستردگی و طول فراوان جزایر آن همیشه از تنوع آب و هوایی بسیار زیادی برخوردار بوده است؛ از هوکایدوی بسیار سرد در شمال گرفته تا جزایر کوچک نیمه گرمسیری جنوب، بر خلاف دیگر کشورها، آب و هوا با تغییر فصول نیز تغییر می نماید.

در گذشته این کشور به خاطر جنگ های مختلف دچار خسارت های زیادی شده است اما امروزه با فناوری و تکنولوژی بسیار زیاد این کشور به جمع کشورهای برتر صنعتی بازگشته است و از حدود یک دهه قبل با صادرات وسایل الکترونیک خود به نوعی دنیا را به تسخیر در آورده است. از دیگر نکات مربوط به ژاپن، سنت فرهنگی غنی و جاذبه های بی بدیل این کشور از معابد و زیارتگاه های باستانی گرفته تا مناظر بی بدیل کوهستانی است که اقامت برای گردشگران و جهانگرد هایی که قصد سفر به این کشور را دارند، بسیار لذت بخش می نماید. در ادامه با چند جاذبه گردشگری بسیار معروف ژاپن آشنا شده و به شما پیشنهاد می کنیم حتما در برنامه پیش روی خود برای بازدید از آنها در صورت سفر به ژاپن قرار دهید.

کویا سان

کویا سان یا کوه کویا مکانی برای مکتب بودایی شینگون، یکی از فرقه ها در ژاپن از سال 805 است؛ این مکان محل دفن کوبو داییشی بوده و این کوه پوشیده از درختان انبوه است که طبیعت بی نظیری را برای بازدید کنندگان رقم زده است. بد نیست بدانید که شما برای یک شب مجاز به اقامت در این معبد هستید. این مکان یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ژاپن محسوب می گردد.

سواحل ایشیگاکی

اگر قصد استفاده از سواحل این کشور را دارید، ایشیگاکی شهری است که در غرب اوکیناوا واقع شده است و پیشنهاد ویژه می گردد! این سواحل مکانی بسیار عالی از نظر طبیعت و دارای آب های بسیار تمیز و شفاف است که برای خانواده ها مکانی دلچسب محسوب می گردد، چراکه سواحل فوساکی و مائیزاتو به طور کامل محافظت شده هستند و امکان رفتن به آنها وجو ندارد. لازم به ذکر است تفریحات شبانه فراوانی برای بازدیدکنندگان ایشگاکی پس از سپری کردن یک روز در ساحل رویایی، انجام ورزش های آبی و یا صعود به قله زیبای ناسوکو، وجود دارد.

پارک ملی نیکو

یکی دیگر از جاذبه های پرطرفدار ژاپن شهر کوچک نیکو در ورودی پارک ملی نیکو است که پیش تر به به توشوگو، پرخرج ترین زیارتگاه تزیین شده در ژاپن معرف بوده است. پارک ملی ژاپن دارای مناظر کوهستانی، دریاچه ها، آبشار ها و مسیرهای پیاده روی بسیار زیبایی می باشد. همچنین این منطقه دارای مناظری زیبا و دلنوازی ست که در تمام فصول سال بسیار تماشایی و خیره کننده هستند.

پارک ساحلی هیتاچی

پیشنهاد آخر ما به شما که بهتر است هنگام سفر به کشور زیبای ژاپن در برنامه خود قرار دهید، پارک ساحلی هیتاچی است که در شمال شرقی شهر توکیو واقع شده است. این پارک به دلیل داشتن گل ها و درختچه های زیبایی که در خود جای داده است، بسیار معروف می باشد. زیبایی این گل ها به قدری بالاست که این منطقه را در تمام فصول به یک بوم زیبای نقاشی تبدیل نموده است. همانطور که گفتیم شما در هر فصلی از سال می توانید از این پارک دیدن نمایید، اما اگر می خواهید گل های آبی و کمیاب نموفیلا را هم ببینید، ماه های آوریل و می بهترین زمان هستند.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 894

به "آشنایی با چند جاذبه گردشگری بسیار معروف ژاپن" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با چند جاذبه گردشگری بسیار معروف ژاپن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با چند جاذبه گردشگری بسیار معروف ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید