گران قیمت ترین خانه های جهان در سال 2019

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: فراهم کردن سقف بالای سر برای آدم های معمولی کار ساده ای نیست و احتیاج به برنامه ریزی و همت زیاد دارد. با این حساب عموما برای خرید خانه باید ابتدا پول هنگفتی پس انداز کرد و سپس به یاری این پول، وام گرفت تا نهایتاً خانه ای نقلی در یکی از محله های معمولی شهر خریداری کرد.

گران قیمت ترین خانه های جهان در سال 2019

گاهی اوقات نیز تمامی این حساب و کتاب ها به هم می ریزد و در عرض چند ماه ارزش خانه ها چند برابر می گردد و با پولی که پس انداز شده هیچ کاری نمی گردد کرد به غیر از اینکه خانه ای رهن کرد و به انتظار فرصت های بعدی نشست تا شاید دری به تخته خورد و در آینده موقعیتی برای خرید خانه فراهم شد، البته تجربه نشان داده است چنین فرصت هایی نیز به راحتی فراهم نمی شوند.

خرید خانه در سایر کشورها نیز کار چندان ساده ای نیست، جالب است بدانید بر اساس گزارشی که مؤسسه Zillow در دسامبر سال 2018 منتشر نموده است یک خانه معمولی و میانه در آمریکا چیزی حدود 230 هزار دلار قیمت دارد که چنین مبلغی با توجه به عایدی طبقه میانه آمریکایی ها مبلغ گزافی است.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و افراد زیادی هستند که پول شان از پارو بالا می رود و به میزان ای ثروت و مکنت دارند که نمی دانند این پول ها را کجا خرج نمایند. بدون شک اولین و مهم ترین گزینه ای که برای خرج کردن پول به نظر می رسد خرید خانه است. به همین علت هم هست که خانه های بسیار گران قیمتی را در هر شهر و دیاری شاهد هستیم.

به همین علت در ادامه با هم نگاهی به گران قیمت ترین خانه های جهان در سال 2019 می اندازیم تا ببینیم از ما بهتران شب و روز خود را در چه خانه های لوکس و اشرافی سپری می نمایند.

پنت هاوس تور اُدن در موناکو (TOUR ODEON PENTHOUSE IN MONACO)

قیمت: 387 میلیون دلار

این پنت هاوس لوکس و اشرافی اشراف کاملی به آب های دریای مدیترانه دارد و ساخت آن را گروه معماری مارزاکو (Marzacco)، برعهده داشته است. طراحی پنت هاوس ادُن نیز به وسیله الکساندر گیرالدی (Alexandre Giraldi)، یکی از طراحان معروف و برجسته در صنعت معماری صورت گرفته و این ملک به لحاظ مساحت نیز یکی از بزرگترین پنت هاوس های جهان به شمار میرود.

پنت هاوس تور ادن حدود 3300 مترمربع مساحت دارد و در چندین طبقه ساخته شده اما سرنشینان این منزل لوکس برای تردد به طبقه های دیگر نیازی به پله ها ندارند و این پنت هاوس به یک آسانسور داخلی و کاملاً خصوصی مجهز شده است. از طبقه دوم این پنت هاوس نیز آبشاری بسیار زیبا به پایین می ریزد و یک استخر بزرگ و مجذوب کننده با نمایی 360 درجه به محیط اطراف در این پنت هاوس به چشم می خورد. با این حساب می توان گفت ممکن است این پنت هاوس یکی گران ترین پنت هاوس های جهان باشد اما بدون شک مجذوب کنندهیت های زیادی چنین ملکی باعث شده تا مالک اش برای خرید آن چنین هزینه هنگفتی را متقبل گردد.

عمارت آنتیلیا در شهر مومبای (ANTILIA)

قیمت: 2 میلیارد دلار

از داخل این عمارت گران قیمت عکس های زیادی در اختیار نداشتیم تا با شما در میان بگذاریم و با این حساب ممکن است با قضاوت از روی عکس این امارت فکر کنید ارزشش را ندارد اما به شما قول می دهیم که با یکی از مجذوب کننده ترین منازل مسکونی جهان طرف هستید. این عمارت در شهر مومبای یا همان بمبئی سابق واقع در هندوستان قرار گرفته است و فردی با نام موکش آمبانی (Mukesh Ambani)، رئیس صنایع رلاینس (Reliance)، مالک این عمارت باشکوه است.

این خانه بزرگ دقیقاً 27 طبقه است و مساحت آن نیز بیشتر از 3700 متر مربع است. ارتفاع این ساختمان به 170 متر می رسد و از لحاظ ارتفاع تقریباً نصف برج ایفل است. طراحی عمارت آنتیلیا به وسیله گروه طراحان پرکینز اند ویل (Perkins and Will)، صورت گرفته است و بار عرضه بستنی، شش طبقه برای پارک کردن خودرو، یک اتاق مجهز برای برف بازی، سالن اختصاصی و سینمای خصوصی با ظرفیت 50 نفر را می توان از ویژگی های اصلی عمارت آنتیلیا دانست.

عمارت 924 بل ایر رُود در کالیفرنیا (924 BEL AIR ROAD)

قیمت: 188 میلیون دلار

مالک این ملک شخصی با نام بروس ماکاسکی (Bruce Makowsky) است و با عمارت لوکسی طرف هستیم که حدود 3500 متر مربع مساحت دارد و مهمانان را در 12 اتاق خواب بزرگ جا می دهد. جالب است بدانید این عمارت دقیقاً 12 سرویس بهداشتی جداگانه دارد و یک ایوان 650 متر مربعی در آن تعبیه شده تا ساکنین این خانه اوقات فراغت خود را به سرگرمی در این ایوان مشغول شوند.

10 سوئیت بسیار بزرگ مخصوص مهمانان، سه آشپزخانه مجهز و لوکس، 5 بار و امکانات جالب دیگری نظیر اتاق ماساژ، سالن ورزش، سینما، استخر و سالن بولینگ را می توان به عنوان دیگر مجذوب کنندهیت های این خانه 188 میلیون دلاری ذکر کرد.

عمارت 24 میدِل گپ رُود در هنگ کنگ (24 MIDDLE GAP ROAD)

قیمت: 446 میلیون دلار

ممکن است در اولین نگاه به قیمت این عمارت به این فکر بیافتید که با خانه ای طرف هستیم که ارزش قیمت اش را ندارد اما جالب است بدانید این ملک حدوداً 575 متر مربع مساحت دارد و دارای چهار تخت خواب، چهار سرویس بهداشتی کامل و مجهز، یک اتاق خواب مخصوص مهمان و پارکینگ بسیار بزرگی است.

جالب است بدانید این امکانات باعث قیمت گزاف این ملک نشده است و قرار گرفتن این ملک در یکی از برترین محله های هنگ کنگ نیز تأثیر زیادی در افزایش قیمت آن دارد، این محله نه تنها میان مردمان هنگ کنگ بسیار شناخته شده است بلکه در جهانی ملک و مستغلات بین المللی نیز یکی از شناخته ترین محله ها به شمار میرود و کارشناسانی که به فروش خانه در قسمت های مهم جهان مشغول هستند همواره حساب خاصی روی این محله باز می نمایند.

برای اینکه ارزش این عمارت را بیشتر متوجه شوید اجازه دهید مثال جالبی بزنیم، بر اساس گزارش ساوث چاینا مورنینگ پست (South China Morning Post)، خانه های هنگ کنگ هر مترمربع 1،728 دلار قیمت می خورد. با این حساب قیمت یک آپارتمان بسیار معمولی در هنگ کنگ با مساحتی حدود 11 متر مربع، سر به فلک می گذارد.

ویلا لِس سدرِس در فرانسه (VILLA LES CEDRES IN FRANCE)

قیمت: 400 میلیون دلار

این ویلا حدود 190 سال قدمت دارد و زمانی در اختیار لئوپولد دوم، پادشاه بلژیک بود. ویلایی که از آن صحبت می کنیم 14 اتاق خواب دارد و مساحت آن چیزی معادل 1600 متر مربع است. این ویلا در ساحل زیبای سن ژان کاپ فرا (Saint-Jean-Cap-Ferrat) واقع شده است و از داخل ویلا نمای زیبایی از دریای مدیترانه پیش روی ساکنین آن قرار میگیرد.

یک استخر بسیار بزرگ، اسطبل و سالن پایکوبی را می توان از مجذوب کنندهیت های این ویلای لوکس و لاکچری نام برد. از آنجایی که با یک ویلای اصیل و قدیمی سر و کار داریم در داخل آن نیز لوازم آنتیک و هنری زیادی به چشم می خورد. برای آن دسته از علاقه مندان به گل و گیاه باید بگوییم این ویلا برترین خانه ای است که هر عاشق گل و گیاهی می تواند آرزو کند چرا که دقیقاً 20 گلخانه داخلی و چندین باغ و باغچه در قسمت های مختلف این ویلا تعبیه شده است.

ویلایی که از آن صحبت می کنیم در زمینی به مساحت 35 هکتار قرار گرفته است و مجسمه های بسیار زیبا و لوسترهای اشرافی را در گوشه و کنار چنین ویلایی شاهد هستیم.

عمارت 220 سنترال پارک جنوبی (220 CENTRAL PARK SOUTH)

قیمت: 238 میلیون دلار

این عمارت به وسیله فردی با نام کن گریفین (Ken Griffin) که یک میلیاردر آمریکایی است خریداری شد و قیمت گزاف آن یکی از دلایلی بود که خبرهای مختلفی را در مورد این خرید در رسانه ها شاهد بودیم. علت این خبرها نیز ولخرجی های بی حد و حساب کن گریفین بود چرا که دقیقاً چند روز قبل از خرید این عمارت 238 میلیون دلاری، گریفین یک عمارت گران قیمت دیگر نزدیک کاخ باکینگهام با مبلغی حدود 122 میلیون دلار خریداری نموده بود.

عمارتی کن گریفین در سنترال پارک چهار طبقه دارد و مساحت آن برابر با 2300 متر مکعب است. این عمارت نمای بسیار زیبایی به سنترال پارک دارد و کن گریفین از چنین عمارت بزرگ و زیبایی تنها به عنوان خانه سرگرمیی خودش استفاده می نماید و خانه اصلی او جایی دیگر با امکاناتی بهتر است.

عمارت مَنور (The Manor)

قیمت: بین 150 تا 175 میلیون دلار

این عمارت مساحت بسیار وسیعی دارد و متراژ آن برابر با 5249 متر مکعب می باشد. کاملاً معین است مالک این عمارت، از این مساحت نهایت استفاده را نموده و به همین علت یک سالن بزرگ سینما، سالن بولینگ، دو استخر بزرگ و مجهز، زمین تنیس، یک بار مجلل و زیرزمینی بسیار بزرگ برای نگه داری نوشیدنی های خاص را می توان از امکانات ویژه این امارت نام برد.

در این خانه بزرگ و اشرافی شاهد حضور 14 اتاق خواب بزرگ و 27 سرویس بهداشتی هستیم. به این ترتیب می توان گفت مالک چنین منزلی به راحتی می تواند تا هر تعداد که دلش خواست مهمان دعوت کند و پس از پذیرایی شام، این مهمان ها را در اتاق خواب های بزرگ برای خواب نگه دارد. صاحب این عمارت به لحاظ فضای پارک خودروی مهمان ها نیز جایی برای نگرانی ندارد و 100 خودرو به راحتی در پارکینگ چنین منزل بزرگی جا می گیرند.

در خاتمه پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به زندگی لوکس و اشرافی علاقه دارید و اطلاعات سودمندی در این زمینه می دانید، در قسمت نظرات برای ما از این اطلاعات بگویید یا اینکه نظر خود را در مورد داشتن چنین خانه های لوکس و گران قیمتی به اشتراک بگذارید.

منبع: digitaltrends

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 2030

به "گران قیمت ترین خانه های جهان در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران قیمت ترین خانه های جهان در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید