پیش بینی ترکیب هفته اول پرسپولیس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، هفته اول لیگ برتر از فردا (چهارشنبه) شروع می گردد و پرسپولیس قهرمان فصل پیش در اولین بازی در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می رود. گل محمدی با حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان، موثرترین کار ممکن را انجام داده و حالا با همان ترکیب تیمی و البته با هماهنگی بیشتر لیگ را شروع خواهند کرد.

پیش بینی ترکیب هفته اول پرسپولیس

سرخ ها که حالا مدافع عنوان قهرمانی هم هستند زاهدی، ریگی، کنعانی زادگان و احمدی (بازگشت از انتقال قرضی) را خریداری کردند و به نظر می رسد که پرسپولیس در فصل نو هم با همان شیوه و سبک گذشته بازی نموده و احیانا فقط شاهد دو جابجایی در ترکیب اولیه این تیم نسبت به فصل قبلی خواهیم بود.

به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب بیرانوند در درون دروازه، کنعانی زادگان و پورعلی گنجی به همراه اسماعیلی فر و نعمتی در خط دفاعی مقابل آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر به میدان خواهند رفت. در این ملاقات و در خط میانی همان نفرات سابق یعنی رفیعی، سرلک، امیری و صادقی پرسپولیسی ها را همراهی نموده و درنهایت احتمالا ترابی و زاهدی در خط حمله برای این تیم به میدان خواهند رفت. به این ترتیب سرخ ها با دو تغییر احتمالی یعنی حضور کنعانی در خط دفاعی و زاهدی در خط حمله نسبت به فصل قبلی کار را شروع خواهند کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1977

به "پیش بینی ترکیب هفته اول پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ترکیب هفته اول پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید