یحیی گل محمدی در نشست خبری حاضر نشد ، شرح مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت یحیی گل محمدی در نشست خبری در هفته های اخیر شرح داد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری حاضر نشد ، شرح مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستیم این ملاقات را با پیروزی به خاتمه برسانیم. بازی خوبی انجام دادیم. البته آنها هم بازی خوبی از خود ارائه دادند اما ما از موقعیت ها استفاده نموده و به پیروزی رسیدیم.

وی در مورد غیبت یحیی گل محمدی در نشست خبری در هفته های اخیر تاکید نمود: حتماً صلاح دیده است که در نشست حضور پیدا نکند. ما به او نگفته ایم که در نشست حاضر نگردد. شاید هم او می خواهد تا همکارانش در نشست حاضر شوند تا مردم آنها را بیشتر بشناسند!

درویش در مورد بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس هم گفت: متاسفانه بدهی های قدیمی، مطالبات شرکت های بیمه و کسانی که شاید از 30-40 سال پیش طلبکار بوده اند باعث شده تا حساب باشگاه مسدود گردد اما ما کوشش کردیم تا آن مشکل گردد تا باشگاه با آرامش به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا نام یحیی گل محمدی از سوی فدراسیون در مورد حضور او در تیم ملی برده نشد؟ گفت: برای خودم هم عجیب است که این اتفاق نیفتاده اما با توجه به اینکه تیم ما در کورس قهرمانی است نمی تواند هم در تیم ملی باشد و هم در پرسپولیس.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی سپاهان هم یکی از گزینه ها است و آنها هم در کورس قهرمانی هستند گفت: باید این موضوع را پیگیری کنم و بعداً به آن پاسخ بدهم.

درویش در مورد دریافت و مطالبات پرسپولیس از AFC توضیح داد: ما 3 میلیون و 400 هزار دلار طلبکار هستیم. تمام کوشش خود را می کنیم تا این پول به حساب ما واریز گردد تا بتوانیم مشکلاتمان را رفع کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه گفت: نمی خواهیم تحت هیچ شرایطی تمرکز سرمربی و تیم به هم بریزد. اینکه بعضی می خواهند نیامدن گل محمدی را در نشست خبری بزرگ جلوه بدهند در پی این هستند تا پرسپولیس را وارد حاشیه نموده و تمرکز این تیم را از قهرمانی دور نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1914

به "یحیی گل محمدی در نشست خبری حاضر نشد ، شرح مدیرعامل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی در نشست خبری حاضر نشد ، شرح مدیرعامل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید