مظاهری از تراکتور کنار گذاشته شد ، رشید گزینه اول پرسپولیس

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مظاهری همین چند ماه پیش به خاطر بعضی موضع گیری هایی که در نیم فصل اول انجام داده بود از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد تا فضا را برای حضور احتمالی اش در پرسپولیس تلطیف کند.

مظاهری از تراکتور کنار گذاشته شد ، رشید گزینه اول پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران تراکتور امروز در حالی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که ساکت الهامی نام رشید مظاهری را حتی در لیست 18 نفره این ملاقات هم قرار نداد تا محمدرضا اخباری بعد از مدتها درون دروزاه تراکتور قرار بگیرد.

موضوعی که گفته می گردد بی ارتباط با فصل جابجایی و کوشش رشید مظاهری برای جدایی از تراکتور نیست.

رشید مظاهری در این سالها همیشه گزینه حضور در پرسپولیس بوده است اما اوبا توجه به قرارداد طولانی مدتی که بیرانوند با سرخها داشت فصل گذشته با قراردادی سنگین راهی تراکتور شد.

اما مظاهری شاید تصور نمی کرد تنها چند ماه بعد از پیوستن او به تراکتور بیرانوند راهی فوتبال اروپا گردد. در تبریز شایعه شده که مظاهری که بعد از نیازمند گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای جانشینی بیرانود بوده در انتها فصل قصد جدایی از تراکتور را دارد. مقصد احتمالی او هم احتمالا پرسپولیس خواهد بود. تیمی که سالها از علاقه اش به پیوستن به این تیم گفته بود.

مظاهری همین چند ماه پیش به خاطر بعضی موضع گیری هایی که در نیم فصل اول انجام داده بود از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد تا فضا را برای حضور احتمالی اش در پرسپولیس تلطیف کند.

اگرچه گفته می گردد پرسپولیس مذاکراتی با حامد لک انجام داده اما در صورتی که مظاهری قصدی برای ماندن در تبریز نداشته باشد گزینه اصلی جایگزینی بیرانوند دروازه بان شماره یک این فصل تراکتور خواهد بود. گلری که در 31 سالگی به خوبی می داند این بار اگر قفس توری سرخ ها را از دست بدهد شاید هرگز فرصت حضور در این تیم را پیدا نکند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 883

به "مظاهری از تراکتور کنار گذاشته شد ، رشید گزینه اول پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری از تراکتور کنار گذاشته شد ، رشید گزینه اول پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید