انگار استقلال یک تیم غیرایرانی است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مهدی فنونی زاده در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال در سخت ترین شرایط قرار گرفته است، تیمی که در فصل جابجایی و در حساس ترین زمان مدیر عامل و پول ندارد که بتواند بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کند و این بدترین اتفاق در چند سال گذشته برای استقلال است که روزگاری یکی از برترین باشگاه های دنیا بود.

انگار استقلال یک تیم غیرایرانی است

وی ادامه داد: شرایط به گونه ای است که انگار استقلال یک تیم غیر ایرانی است و نباید به آن یاری کرد. تبعیض به وجود آمده باعث می گردد بازیکنان استقلال هم با ناراحتی بگویند این تیم را منحل کنید تا خیال مسئولان و طرفداران راحت گردد!

پیشکسوت استقلال با اشاره به استعفای حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال توضیح داد: دلایل پیروز نشدن کریمی زیاد است. او راه را اشتباه رفت و سوء مدیریتش استقلال را به لبه پرتگاه برد. وعده های تو خالی، صادق نبودن با طرفداران و رفتار های غیر حرفه ای باعث شد تا طرفداران علیه کریمی موضع بگیرند.

فنونی زاده در مورد انتخاب مدیر عامل تازه گفت: استقلال قبل از مدیر عامل به پول احتیاج دارد، مشکل اصلی استقلال در حال حاضر بی پولی است که با سوء مدیریت به وجود آمد. مسئولان ورزش کشور هم بی تقصیر نیستند. مگر می گردد به یک تیم یک روزه 150 میلیارد تومان داده گردد، اما به تیم دیگر نه، معنی این تبعیض چیست؟ مگر هر دو تیم (استقلال و پرسپولیس) زیر مجموعه وزارت ورزش نیستند؟ در حال حاضر و با توجه به نبود پول حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.

کارشناس فوتبال در مورد شرایط استقلال در جابجایی یادآور شد: متاسفانه وعده های دروغ و نبود پول باعث شد تا بازیکنانی که مد نظر استقلال بودند با رقم های بسیار بالاتر به تیم های دیگر بروند. جواد نکونام هم در مصاحبه اش بر این موضوع تاکید نمود و فکر می کنم اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند، نه تنها جابجایی را به دیگر تیم های لیگ فزونی باخته ایم بلکه در لیگ هم پیروز نمی شویم.

وی در مورد شرایط نکونام در استقلال اظهار کرد: نکونام در این مقطع حساس و بحرانی مردانگی کرد که تیم را ترک نکرد، او به عهدی که با طرفداران بسته بود وفادار ماند و با اینکه شرایط تیم خوب نیست، اما با همین تعداد نفرات تمرینات را ادامه می دهد و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف تعیین گردد، از بازیکنان هم باید ممنون باشیم که در این شرایط غیر قابل تحمل و به خاطر طرفداران با تمام وجود تمرین می نمایند و امیدوارند شرایط تغییر کند.

پیشکسوت استقلال در سرانجام خاطر نشان کرد: مسئولان ورزش کشور هر چه زودتر تکلیف استقلال را روشن نمایند، این تیم طفل سرراهی نیست و میلیون ها طرفدار دارد که نگران تیمشان هستند؛ بنابراین بهتر است امروز و فردا ننمایند و زودتر تکلیف را روشن نمایند تا استقلال از این شرایط بحرانی بیرون بیاید.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1966

به "انگار استقلال یک تیم غیرایرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگار استقلال یک تیم غیرایرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید