پیرزن 65 ساله سارق ماشین های مرکز بود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، حتما تعجب می کنید اگر بشنوید یک روزی پیرزنی 65 ساله آن هم از نوع خلافکارش، سارق ماشین های مرکز بود.

پیرزن 65 ساله سارق ماشین های مرکز بود

به گزارش خبرنگاران،ماجرای سرقت پیرزن 65 ساله واقعیت دارد؟ سال 1389 خبرنگاران سرنخ از یک دزد عجیب روزنمایی کرد. دزدی که پیرزن بود. این زن سالخورده شگرد خاصی برای سرقت ماشین راننده های آژانس داشت که تا آن زمان توانسته بود با این شگرد سر دو راننده آژانس کلاه گذاشته و ماشین های آنها را به سرقت ببرد.

ماجرا از این قرار بود که اوایل سال 1389 پیرزنی با آژانسی در تهران تماس گرفت و گفت پزشک است و برای شرکت در سمیناری باید به اراک برود. بعدگفت به خودرویی نیاز دارد که تا شب در اختیارش باشد. یکی از راننده ها که تازه در آژانس کار گرفته بود داوطلب شد تا خانم دکتر را به اراک ببرد اما خبر نداشت که این خانم دکتر قلابی چه نقشه ای در سر دارد. این راننده آژانس وقتی به خودش آمد که نه از ماشینش خبری بود و نه از پیرزن. برای همین به کلانتری رفت تا از او شکایت کند.

اما اینکه زن 65 ساله چطور توانست ماشین مالباخته را سرقت کند، از زبان خودش بخوانید: چند وقت پیش پیرزنی با آژانس تماس گرفت و برای اراک ماشین دربست خواست. وقتی به جلوی بیمارستانی در جنوب تهران رفتم تا خانم دکتر را سوار ماشین کنم، پیرزن شیک پوشی جلو آمد و خودش را دکتر معرفی کرد و سوار ماشین شد.

او تا خود اراک از اهمیت سمیناری که در آن برنامه داشت صحبت می کرد. وقتی به آنجا رسیدیم او را به کلینیکی بردم و چون گفته بود باید یک ساعتی منتظرش بمانم، من هم همین کار را کردم. او بعد از اینکه برگشت از من خواست برای خرید او را به بازار برسانم. از آنجا به بازار رفتیم و این پیرزن کلی سوغاتی خرید و دو پاکت از سوغاتی ها را به من داد و گفت چون زیاد معطل شدی اینها را برایت خریدم. بعد سوار شدیم و به سمت تهران راه افتادیم. وقتی به بیمارستانی در شرق تهران رسیدیم،

خانم دکتر قلابی از من خواست داخل بیمارستان شوم و به روابط عمومی خبر دهم که او برگشته است. من هم قبول کردم اما وقتی به روابط عمومی رفتم و گفتم دکتر ... آمده است، آنها گفتند کسی را به این نام نمی شناسند. وقتی بازگشتم تا این موضوع را به دکتر اطلاع دهم نه خبری از او بود و نه از ماشین من!.

بازپرس شهر ری که رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشت گفته بود: این دکتر قلابی توانسته دو خودرو دیگر را به این شگرد سرقت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1964

به "پیرزن 65 ساله سارق ماشین های مرکز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرزن 65 ساله سارق ماشین های مرکز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید