تور هند ارزان: پیغام نخست وزیر هند و پاسخ رئیسی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نخست وزیر هند در پیامی با تبریک عید سعید قربان به رئیس جمهور، گرامیداشت این عید به وسیله 200 میلیون مسلمان هندی را نمادی از صلح و دوستی بین ادیان مختلف در هند دانسته است.

تور هند ارزان: پیغام نخست وزیر هند و پاسخ رئیسی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به پیغام تبریک نخست وزیر هند به مناسبت عید سعید قربان، متقابلا این عید بزرگ را به دولت و مردم هند، به خصوص جمعیت 200 میلیون نفری مسلمانان این کشور تبریک گفت و برای مردم هند صلح و دوستی و برای منطقه امنیت، رفاه و توسعه آرزو کرد.

رئیس جمهور ضمن تشکر از پیغام تبریک نخست وزیر هند، بر اهمیت حفظ ویژگی تاریخی هند به عنوان سرزمین احترام به ادیان و جماعات معنویت گرا تاکید نمود.

ناراندا مودی نخست وزیر هند در پیغام تبریک خود، عید سعید قربان را به دکتر رئیسی تبریک گفت و برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران صلح، دوستی و موفقیت آرزو کرد.

نخست وزیر هند گرامیداشت این عید به وسیله 200 میلیون مسلمان هندی را نمادی از صلح و دوستی بین ادیان مختلف در هند دانسته است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1796

به "تور هند ارزان: پیغام نخست وزیر هند و پاسخ رئیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: پیغام نخست وزیر هند و پاسخ رئیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید