وزیر نفت: سوخت گیری در 2 هزار و 200 صندلی عرضه فعال شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران - وزیر نفت از برقرار شدن سوخت گیری و فعال شدن 2 هزار و 200 صندلی عرضه سوخت در سراسر کشور اطلاع داد.

وزیر نفت: سوخت گیری در 2 هزار و 200 صندلی عرضه فعال شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، جواد اوجی شب گذشته درباره وضع صندلی های عرضه سوخت سراسر کشور در پی اختلال به وجود آمده در سامانه هوشمند سوخت گفت: متاسفانه پیش از ظهر روز سه شنبه (چهارم آبان) در سامانه کارت هوشمند سوخت بیشتر صندلی های کشور اخلال ایجاد و حمله های سایبری سبب شد هموطنان نتوانند از سیستم صندلی ها استفاده نمایند که در همان نخستین ساعات، ستاد بحران در وزارت نفت تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز با تشکیل ستاد بحران، به فوریت دستور داده شد که در همه صندلی ها سامانه آفلاین اجرایی شده و سوخت گیری به صورت دستی انجام گردد.

وزیر نفت تاکید نمود: تصمیم نهایی بر این شد تا همکاران ما تک به تک به همه صندلی ها اعزام شوند و صندلی ها را به صورت دستی عملیاتی نمایند تا مردم برای دریافت سوخت دچار چالش نشوند و بتوانند سهمیه بنزین را که به صورت آزاد است، استفاده نمایند تا زمانی که سامانه کارت هوشمند سوخت فعال گردد.

اوجی توضیح داد: تا این لحظه 2 هزار و 200 صندلی در سراسر کشور به صورت آفلاین فعال شده و سوخت گیری در این صندلی ها امکان پذیر شده است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1571

به "وزیر نفت: سوخت گیری در 2 هزار و 200 صندلی عرضه فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نفت: سوخت گیری در 2 هزار و 200 صندلی عرضه فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید