جهاد دانشگاهی بوشهر واحد برتر کشور در توسعه پژوهش و فناوری شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری از جهاددانشگاهی استان بوشهر به عنوان رتبه برتر کشور در هفته پژوهش و فناوری تقدیر کرد.

جهاد دانشگاهی بوشهر واحد برتر کشور در توسعه پژوهش و فناوری شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران؛با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پنجمین دوره برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی با تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر این نهاد در مجموعه نمایشگاهی بوستان تبادل نظر برگزار گردید.

جهاد دانشگاهی بوشهر پیروز شد به سبب ارائه دستاوردهای باارزش در حوزه شیلات، نفت و گاز و پزشکی به واحد برتر کشور در حوزه توسعه پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و معرفی گردید. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با ارائه لوح، تقدیر کرد.

در این دوره در 8 بخش که شامل پژوهشگران برتر، پژوهشگران جوان برتر، گروه های پژوهشی برتر، مراکز خدمات تخصصی برتر، نشریات علمی برتر، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برتر، طرح های پژوهشی و فناورانه برتر و واحدهای در حال توسعه می گردد بهترین ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ جهاد دانشگاهی بوشهر به عنوان آخرین واحد استانی از سال 1396 راه اندازی شده است و در این مدت کوتاه در حوزه های مختلف پزشکی، آموزش، آبزیان و نفت و گاز ... دستاوردهای زیادی برای استان داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1673

به "جهاد دانشگاهی بوشهر واحد برتر کشور در توسعه پژوهش و فناوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد دانشگاهی بوشهر واحد برتر کشور در توسعه پژوهش و فناوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید