همدلی ها برای اربعین، الگوی مناسبی برای کار کردن در کشور است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، وزیر کشور گفت: هماهنگی و همدلی که میان همه نیروهای درگیر در بحث اربعین وجود دارد، یک الگوی بسیار مناسب برای کار کردن در کشور است.

همدلی ها برای اربعین، الگوی مناسبی برای کار کردن در کشور است

به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز، 25 مهرماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با کوشش هایی که همه دستگاه های اجرایی به ویژه استانداران در استان های مرزی انجام داده اند، به شرایط بسیار مطلوبی در تردد زائران اربعین رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته تا کنون میزان ورودی زائران به کشور بیشتر از خروج آن ها شده است، اضافه نمود: از زائرانی که سفر خود را مدیریت و به توصیه های ستاد توجه کردند، به صورت ویژه تشکر می کنم.

وزیر کشور توضیح داد: امیدواریم بتوانیم با تدابیری که اندیشیده شده است، روزهای باقی مانده را نیز سپری و به زائران خدمت رسانی کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به بازدید خود از مرز شلمچه، مطرح کرد: پس از این بازدید به مرز مهران خواهم رفت و از روند تردد زائران بازدید می کنم.

وی ادامه داد: هماهنگی و همدلی که میان همه نیروهای درگیر در بحث اربعین وجود دارد، یک الگوی بسیار مناسب برای کار کردن در کشور است.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران در مورد آخرین آمار تردد زائران از مرزهای کشور، مطرح کرد: شب گذشته، (24 مهر) مجموعا از مرزهای کشور بیش از 280 هزار نفر به داخل کشور بازگشتند و حدود 60 هزار نفر نیز از مرزهای کشور خارج شدند.

وی با بیان اینکه به زائرانی که با خودروی شخصی به مرزها آمده اند توصیه می کنم تا بلافاصله و پس از بازگشت از کربلا به تردد با خودروی شخصی نپردازند، گفت: این زائران در مکان هایی که در نظر گرفته شده است، اندکی استراحت داشته باشند تا با امنیت و سلامت کامل به شهر خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 176

به "همدلی ها برای اربعین، الگوی مناسبی برای کار کردن در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی ها برای اربعین، الگوی مناسبی برای کار کردن در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید