دیدنی های دشت های نمکی بولیوی ، دیدنی زیبا و تاثیرگذار

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دشت های نمکی شهر ایونی یکی از زیباترین مکان های سیاره زمین، در فضایی به مساحت 4086 مایل مربع در بولیوی قرار گرفته است. آن ها بزرگترین دشت های نمکی جهان هستند و به همین علت ارزش دارد که به دیدنی های دشت های نمکی بولیوی سفر کنید. در حالی که آمریکای جنوبی مکان فوق العاده ای برای کوله پشتی به دوشان است، دشت های نمکی ایونی از جمله مکان هایی است که شما به یک کمپانی مجری تور احتیاج دارید. از آنجایی که جاذبه های گردشگری دشت های نمکی بولیوی وسیع هستند، شما احتیاج دارید که کسی در یک ماشین همراهتان باشد و به خوبی اطراف را بشناسد. برای اینکه زمان خود در بولیوی را افزایش دهید، لازم است که مجهز به نقشه دسترسی به دشت های نمکی بولیوی باشید. در اینجا هر چیزی که برای ملاقات از این دشت های نمکی احتیاج دارید، برایتان گفته ایم!

دیدنی های دشت های نمکی بولیوی ، دیدنی زیبا و تاثیرگذار

دسترسی به دشت های نمکی بولیوی

سفر خود را می توانید از ایونی، توپیزا، یا سان پدرود آتاکاما آغاز کنید. در نهایت برترین مسیر بستگی به این دارد که شما کجا اقامت دارید و می خواهید چقدر زمان در تور مصرف کنید. بخش اعظم پروازهای بین الملی در لاپاز یا سانتا کروز می نشینند. از هر شهری می توانید با اتوبوس یا هواپیما به ایونی برسید. من در سوکر اقامت داشتم و با یک اتوبوس به توپیزا رفتم تا تورم را آغاز کنم. این تور بعلاوه می تواند برعکس باشد و از ایونی آغاز گردد. بولیوی از آنچه که در نقشه به نظر می رسد، بزرگتر است. کشور سایزی به میزان ترکیبی از کالیفرنیا و تگزاس دارد بنابراین احتیاج دارید که هر چیزی را خیلی خوب برنامه ریزی کنید تا یک تصویر واضح داشته باشید از اینکه گشت و گذار در جاذبه های گردشگری دشت های نمکی بولیوی چقدر زمان می برد.

انتخاب یک کمپانی مجری تور

تمام کمپانی های مجری تور تماشای های دشت های نمکی بولیوی با هم برابر نیستند. در واقع بعضی از آن ها اندکی ترسناک هستند. من داستان های وحشتناکی شنیده ام درباره اینکه چطور تعداد زیادی از مسافرین در وسط دشت ها به وسیله یک راننده مست گیرافتاده اند. به طور کلی شما هر چقدر پول دهید همان قدر آش می خورید. من پیشنهاد نمی کنم دنبال قیمت های پایین باشید و مطمئنا بخواهید قبل از رزرو کردن بعضی از نظرات را بخوانید. من از تور های توپیزا استفاده کردم و تجربه فوق العاده ای داشتم. راهنماهای تور فوق العاده با دانش بودند و محبت آمیز رفتار می کردند. گروه یک تور چهار روزه خارق العاده به ایونی پیشنهاد می دهد که شما را به داخل همه تماشای های دشت های نمکی بولیوی می برد.

چه انتظاری داشته باشید؟

این یک تجربه پنج ستاره نیست. هیچکدام از تورها خیلی راحت یا لوکس نیستند و سفر به دشت های نمکی طولانی است. گفته شده با تماشا چشم انداز دشت ها تمام سختی ها را فراموش خواهید کرد. دشت های نمکی یونی کاملا سورئال هستند و شما در آنجا زمان خوبی خواهید داشت. شما 100% می خواهید که قبل از طلوع خورشید به دشت ها برسید و بسکمک از تورها قبل از طلوع خورشید راه می افتند. شما می توانید همان طور که خورشید بر سطح زمین می تابد، تعدادی عکس مجذوب نماینده بقاپید. اولین پرتو روز برترین شانس است برای اینکه عکس هایی بدون سایه بگیرید. بسکمک از مجریان تور گردشگران خود را دور از دیگران مستقر می نمایند لذا تمام آنچه می توانید در هر جهت ببینید یک پتوی سفیدرنگ بی خاتمه است. در طول زمان های مشخصی از سال هنگامی که باران می بارد، آسمان در چاله های آب منعکس می گردد و نمایشی خارق العاده پدید می آورد. راهنماهای تور ما قهوه، چای و صبحانه را به ماشین های ما آوردند بنابراین ما توانستیم از دشت های نمکی برای چندین ساعت پیش از اینکه به شهر برگردیم، لذت ببریم.

چه چیزی بیاورید؟

ایونی یک فصل مرطوب از نوامبر تا مارس و یک فصل خشک از می تا اکتبر دارد. اگر شما در طول زمستان سفر می کنید که از می تا آگوست است، انتظار هوای سردی را داشته باشید. به ندرت اتفاق می افتد که در سردترین شب ها دمای هوا به بالای صفر درجه برسد. حتما در هر زمان سال لباس گرم داشته باشید. چشمه های آب گرمی در امتداد تورهای دشت های نمکی وجود دارد بنابراین ممکن است بخواهید بیکینی، حوله و صندل هم همراهتان داشته باشید. در حالی که بسکمک از کمپانی های مجری تور به شما غذا نیز پیشنهاد می دهند، ممکن است بخواهید اسنک ها و نوشیدنی های خودتان را بیاورید. قابل توصیه است که برای هر انسان به ازای هر روز یک بطری دو لیتری آب همراه داشته باشید تا بدنتان رطوبتش را از دست ندهد! بسکمک از حمام ها توالت های پولی هستند بنابراین میزان زیادی پول خرد و دستمال توالت اضافی به همراه داشته باشید. شب ها بسیار تاریک می گردد و بعضی از اقامتگاه های ساده چراغ هایشان را در شب خاموش می نمایند بنابراین یک چراغ قوه یا چراغی که به سر بسته می گردد، همراهتان داشته باشید. همه تجهیزات عکاسی را همراهتان بیاورید. اینجا یکی از برترین مکان های عکاسی بر روی کره زمین است بنابراین به عکس های موبایلتان رضایت ندهید. سه پایه، لنزها و دوربین خود را بردارید تا عکس های ماندگاری بگیرید.

گورستان قطار ایونی

کنار دشت های نمکی ایونی یک تفریحگاه گورستان قطار با حال وجود دارد. فلزات زنگ زده ولی می توانید در قطار قدیمی متروک تاب سواری کنید، الاکلنگ سوار شوید و سرسره بازی کنید.

نکته سودمند دیگر

بیماری ارتفاع در بولیوی یک مسئله واقعی است. اگر از ساحل آمده اید، ممکن است برای اینکه به این فضا عادت کنید به چند روز زمان احتیاج داشته باشید. اگر چه ممکن است این مساله به برنامه ریزی اضافه احتیاج داشته باشد ولی بهتر است زمان بگذارید تا به تدریج ارتفاع خود را بالا ببرید. اینکه خیلی زود به ارتفاع زیاد بپرید می تواند شما را با حس بدبختی به همراه نشانه هایی شبیه آنفولانزا روبرو کند. خبر خوب اینکه نقاط خوب و بی شماری در مسیر بالا رفتن وجود دارند. این نکات شما را در سفر به این زیبایی خدادادی کمک می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1889

به "دیدنی های دشت های نمکی بولیوی ، دیدنی زیبا و تاثیرگذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های دشت های نمکی بولیوی ، دیدنی زیبا و تاثیرگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید