نتایج تست بنچمارک پردازنده A15 اپل از عملکرد درخشانش حکایت می نماید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نتایج تست بنچمارک پردازنده A15 اپل که قرار است قلب تپنده آیفون 13 باشد، از عملکرد درخشان آن حکایت می نماید. بر اساس نتایجی که به تازگی از تست جی پی یو Manhattan 3.1 در اینترنت فاش شده، می توان دریافت که پردازنده تازه A15 اپل %13.7 نسبت به پردازنده نسل قبلی خود، یعنی A14 سریع تر است.

نتایج تست بنچمارک پردازنده A15 اپل از عملکرد درخشانش حکایت می نماید

این موضوع در عین حفظ فزونی اپل به اسم سازنده برترین پردازنده در گوشی های هوشمند، A15 را به سریع ترین پردازنده در دنیای گوشی های موبایل تبدیل می نماید. نتایج تست Mahattan 3.1 نشان می دهد که چیپ A15 اپل توانسته در دور اول تست بنچمارک جی پی یو، به 198 فریم بر ثانیه برسد. هر چند در دور دوم تست کمی افت داشته و اعداد 140 تا 150 فریم بر ثانیه بدست آمده اند.

این نتایج بر اساس عملکرد جی پی یو A15 در دو مرحله تست بنچمارک بوده اند. از امتیازات به دست آمده معین است که پردازنده A15 پس از مدتی کار کردن احتیاج به کاستن از فشار روی عملکرد پردازشی خود دارد، اما حتی با کاستن از سرعت هم همچنان نسبت به سایر پردازنده های رقیب خود در بازار با اختلاف قابل توجهی بهتر و قدرتمندتر است.

به گفته کاربر FrontTron که در توییتر به فاش کردن اطلاعات مرتبط با گجت های فناوری معروفیت دارد، نتایج تستی که به تازگی فاش شده حاصل آزمایش روی یک نمونه سمپل از پردازنده A15 بوده که برای اولین بار و به طور مفصل در یک فروم کره ای به نام Clien منتشر شده است.

FrontTron در رشته توییت خود افت سرعت در دور دوم تست A15 را مشکل حادی ندانسته چرا که نتیجه دور اول تست نسبت به اوج عملکرد پردازنده A14 با اختلاف و به مقدار قابل توجهی بهتر است. با همین نتایج، پردازنده A15 اپل سریع ترین پردازنده دنیای گوشی های هوشمند خواهد بود و به راحتی کلیه دیوایس های اندرویدی را کنار خواهد زد.

انتظار می رود که اپل هفته آینده، آیفون 13 را همراه با پردازنده A15 در رویدادی ویژه معرفی کند. این رویداد در روز 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) برگزار خواهد شد و تقریبا ده روز بعد از آن، عرضه جدیدترین آیفون به بازار جهانی شروع می شود.

خبرنگاران مگ به رسم هر سال این مراسم را به صورت لایو بلاگ پوشش خواهد داد.

منبع: AppleInsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1484

به "نتایج تست بنچمارک پردازنده A15 اپل از عملکرد درخشانش حکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج تست بنچمارک پردازنده A15 اپل از عملکرد درخشانش حکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید