مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمندد زانکو تا گوشی تاشوی اوپو

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمندد زانکو تا گوشی تاشوی اوپو

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دولت چین در راستای سیاست های محدود کننده خود و در آستانه سی سالگی سرکوب خونین تظاهرات هواداران دموکراسی در میدان تیان آنمن در 4 ژوئن 1989 تصمیم به مسدود کردن وب سایت های خبری گاردین و واشنگتن پست به عنوان دو سایت خبری آمریکایی و بریتانیایی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی اوپو یک حق اختراع تازه را ثبت نموده است که مرتبط با یک گوشی تاشو است. این حق اختراع تازه نشان می دهد برند چینی اوپو نیز قصد رقابت با برندهایی مثل سامسونگ هواوی و شیائومی را دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدفون تازه شرکت بوز یکی از قوی ترین هدفون هایی است که اخیرا وارد بازار شده است. این هدفون می تواند با تکنولوژی واقعیت افزوده دنیایی تازه را در اختیار کاربران بگذارد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر کودک، سالمند یا فرد مبتلا به آسم در خانه داشته باشید می دانید که پاکسازی هوای خانه تا چه حد مهم است. دستگاه های هوشمند تصفیه هوای متعددی در خانه ها وجود دارد. اما یکی از کاربردی ترین دستگاه های تهویه هوای خانگیایرزن است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار قلم های هوشمند داغ است و داشتن یک قلم هوشمند موضوعی عجیب نیست اما قلم هوشمند زانکو یکی از بهترین قلم های موجود در بازار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1877

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمندد زانکو تا گوشی تاشوی اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمندد زانکو تا گوشی تاشوی اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید