متقاضیان وام ودیعه از شمول وام خانه اولی خارج می شوند؟ ، ارسال پیامک برای مالکان واحدهای خالی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مالک یک هزار واحد مسکونی خالی که پیشتر اعلام شده بود، یک بانک خصوصی - دولتی است.

متقاضیان وام ودیعه از شمول وام خانه اولی خارج می شوند؟ ، ارسال پیامک برای مالکان واحدهای خالی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمود محمودزاده درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای مدیریت بازار مسکن گفت: در یک سال گذشته اقدامات زیادی انجام شده و توانسته ایم این بخش را با این فعالیت ها، بار دیگر احیا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فردی وام ودیعه مسکن دریافت کند، از دریافت وام خرید مسکن از محل صندوق پس انداز مسکن یکم حذف می گردد؟، گفت: این دو تسهیلات به هم ارتباطی ندارند و وامی که از امروز یک شنبه 5 مردادماه ثبت نام آن شروع شد، برای مستأجران است؛ بنابراین اگر فردی این تسهیلات را دریافت کند، می تواند همچنان از صندوق پس انداز مسکن یکم نیز تسهیلات خرید یا ساخت مسکن دریافت کند.

  • اجاره 2000 دلاری برای یک واحد 160 متری | جدیدترین فایل های اجاره در منطقه یک تهران

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: وام ودیعه مسکن به صورت یک ساله در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و سپس به بانک بازگردانده می گردد؛ بنابراین متقاضی از شمول خانه اولی بودن، خارج نمی گردد؛ درنتیجه می تواند تسهیلات خرید یا ساخت مسکن صندوق پس انداز مسکن یکم را هم دریافت کند.

وی در مورد اینکه کدام دستگاه اجرایی است که هزار واحد مسکونی خالی احتکار نموده است؟، گفت: بعضی از همکاران ما از واژه نهاد نام برده بودند که شائبه ایجاد شده بود؛ مجموعه ای که هزار واحد خالی دارد و به بازار عرضه ننموده، یکی از بانک های شبه دولتی است.

محمودزاده ادامه داد: قرار است از هفته آینده طی مراسمی ارسال پیامک به مالکان واحدهای خالی را شروع کنیم؛ منظور همکاران ما که در مصاحبه خود یک نهاد را مالک هزار واحد عنوان نموده بودند، بانک ها بوده اند و منظور از نهاد، مجموعه های غیردولتی هستند.

وی با رد این شائبه که بعضی رسانه ها گمانه هایی مبنی بر اختصاص این واحدهای خالی به نهادهای حاکمیتی مطرح نموده بودند، گفت: یک بانک خصوصی - دولتی مالک این واحدها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بر اساس پیامکی که به مالکان واحدهای خالی از هفته آینده ارسال می کنیم، از آنها می خواهیم تا اطلاعات مربوط به مالکیت این واحدها را ثبت نمایند و بگویند که آیا ملک مذکور واگذار شده، یا خودشان در آن مستقر شده اند یا به بازار اجاره عرضه شده است.

  • چرا وام ودیعه مسکن دردی از مستاجران دوا نمی کند؟ | اولویت دریافت تسهیلات چه کسانی هستند؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 788

به "متقاضیان وام ودیعه از شمول وام خانه اولی خارج می شوند؟ ، ارسال پیامک برای مالکان واحدهای خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان وام ودیعه از شمول وام خانه اولی خارج می شوند؟ ، ارسال پیامک برای مالکان واحدهای خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید