عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرز های عراق و عربستان

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، حشد شعبی عراق به عملیات نیرو های داوطلب مردمی در محور صحرای استان نجف اشرف تا مرز این کشور با عربستان به منظور مقابله با تروریست ها و تحرکات آن ها اشاره نمود.

عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرز های عراق و عربستان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از المعلومه، تیپ دوم حشد شعبی عراق امروز (یکشنبه) از عملیات مشترکی در محور صحرای استان نجف اشرف تا مرز این کشور با عربستان برای تامین امنیت و پاکسازی تروریست ها در منطقه اطلاع داد.

تیپ دوم سازمان حشد شعبی در بیانیه ای گفت: عملیات پیش دستانه مشترک با فرماندهی پلیس استان نجف اشرف و پلیس فدرال عراق پس از دریافت داده های اطلاعاتی صورت گرفت. این عملیات شامل جستجو و بازرسی گسترده به مساحت تقریبا 1200 کیلومتر مربع و عمق 170 کیلومتر در صحرای استان نجف اشرف تا مرز عربستان بود.

در بیانیه حشد شعبی عراق با اشاره به تحقق اهداف این عملیات، آمده است: در این عملیات پیش دستانه مناطق الخناک، اللصف، مقبره الاربعیه، البریت و اطراف فرودگاه غلیصان و ناحیه شبجه تا مرز های عراق با عربستان برای تامین امنیت و پاکسازی آن از حضور احتمالی تروریست ها جستجو و اهداف معین شده، محقق شد.

لازم به ذکر است که هرازگاهی داعشی ها در بعضی از مناطق از جمله دیالی، کرکوک، صلاح الدین و به ویژه مناطق صحرایی غرب الانبار دست به تحرکاتی می زنند که نیرو های امنیتی و حشد شعبی طی عملیات هایی به مقابله با تکفیری ها پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1092

به "عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرز های عراق و عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات حشد شعبی در عمق صحرا تا مرز های عراق و عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید