عدم تصمیم قطعی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره سفرهای نوروزی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که تا به امروز ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مصوبه ای قطعی برای سفرهای نوروزی نداشته است.

عدم تصمیم قطعی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره سفرهای نوروزی

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه محدودیت های تردد بر اساس رنگ بندی ها اعمال می گردد، تصمیم گیری نهایی در مورد این محدودیت ها را بر اساس نظر روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان ها دانست. وی در این رابطه توضیح داد:

این رنگ بندی حتی در روستا ها هم اعمال شده و بر اساس شرایط بیماری است.

لاری در مورد برنامه ریزی ها برای سفرها و فروش بلیط های نوروزی اذعان داشت:

همگی بستگی به این دارد که بیماری چطور پیش برود. در مناطقی که آبی و زرد هستند اگر آمار بیماری پایین باشد، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، امکان اسکان مسافران در مهمان پذیر ها وجود دارد؛ البته تمام این مسائل صرفا در حد پیشنهاد است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تایید امکان استقرار مسافران در مهمان پذیرها، گفت:

مکان ها تحت نظارت بوده و شیوه نامه های بهداشتی در آن ها رعایت می گردد. اگر ما مانع اسکان مسافران در این مراکز شویم، ممکن است مسافران به شکل دیگری اقدام نمایند که این امر باعث شیوع بیشتر بیماری می گردد.

سیما سادات لاری ضمن اشاره به اینکه تا به امروز تصمیمی قطعی در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در مورد انجام سفرهای نوروزی اتخاذ نشده است، تاکید نمود:

تمام مسائلی که تا به امروز برای مسافرت های نوروزی مطرح شده در حد پیشنهاد است. در قرارگاه کنترل بیماری کرونا بحث های اولیه صورت می گیرد و بعد به ستاد ملی ارجاع می گردد.

منبع: کجارو / yjc.ir
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1700

به "عدم تصمیم قطعی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تصمیم قطعی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید