سرشاخ شدن تویوتا GR86 با سوبارو BRZ

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، شرکت تویوتا در اقدامی جالب از خریداران خواسته تا برای اطمینان از کارایی محصولش، GR86 و سوبارو BRZ را باهم امتحان نمایند.

سرشاخ شدن تویوتا GR86 با سوبارو BRZ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از motor1، همه می دانند تویوتا GR86 و سوبارو BRZ برادران دوقلو هستند. آن ها دوقلو های همسان نیستند و تفاوت هایی باهم دارند، اما در نهایت، هر دو خودرو دارای موتور، پیکربندی و سواری یکسانی هستند. شراکت تویوتا و سوبارو یک همکاری محبت آمیز است، اما با این وجود هرکدام از این شرکت ها ترجیح می دهند که مشتریان نسخه اسپرت آنها را خریداری نمایند. GR86 تازه اکنون در ژاپن به فروش می رسد، این شرکت برای متقاعد کردن خریداران درخصوص اینکه خودروی بهتری را ارائه می دهد، از مردم دعوت نموده است تا هر دو اتومبیل را امتحان نمایند. این شرکت از مردم خواسته تا در رویدادی با عنوان Fuji 86 Style که در پیست افسانه ای فوجی ژاپن برگزار می گردد هر دو خودرو را آزمایش نمایند.

اگرچه GR86 و BRZ شبیه به هم هستند، اما تویوتا می گوید تیم توسعه اش بر ارائه حس رانندگی منحصر به فرد یک وسیله نقلیه GR، با هندلینگ بصری و پاسخ گویی غریزی، پاسخ خطی و چابکی فوق العاده در مرز های بالای عملکرد تمرکز نموده اند. اگرچه این خودروساز به وجود قطعات سفارشی برای شخصی سازی GR86 اشاره می نماید، اما به صورت واضح تفاوت مدلش با BRZ را تعیین ننموده است.

با توجه به اینکه سوبارو نیز در این رویداد ویژه حضور خواهد داشت و در واقع یکی از حامیان آن است انتظار تقابل خودرو های این دو شرکت کمی بعید به نظر می رسد. هر دو مدل GR86 و BRZ از موتور 2.4 لیتری تخت استفاده می نمایند که قدرتی معادل 228 اسب بخار (170 کیلووات) برای چرخ عقب فراوری می نماید. تعویض دنده به وسیله گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک انجام می گردد و هر دو خودرو از ساختار سفت تر و مرکز ثقل پایین تری نسبت به نسل قبلی بهره می برند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1574

به "سرشاخ شدن تویوتا GR86 با سوبارو BRZ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرشاخ شدن تویوتا GR86 با سوبارو BRZ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید