پارک فیل صورتی سامویی یکی از جاذبه های تفریحی تایلند به شمار می رود (تور ارزان تایلند)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، پارک فیل صورتی سامویی یکی از جاذبه های تفریحی تایلند به شمار می رود.

پارک فیل صورتی سامویی یکی از جاذبه های تفریحی تایلند به شمار می رود (تور ارزان تایلند)

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

پارک آبی فیل صورتی سامویی یک جاذبه توریستی مدرن و بسیار بزرگ است. این پارک آبی گستره متنوعی از سواری ها و امکانات با کیفیت بالا را در خود جای داده و یک روز پر از سرگرمی و البته امن را به تمام اعضای خانواده نوید می دهد. امکانات سرگرمیی پارک اکثرا برای بچه های کوچک و والدین آنها طراحی شد اما چند تایی سرسره با سرعت بالا برای آنهایی که بدنبال هیجان واقعی هستند هم در دسترس است. یک جکوزی هم برای آنهایی آماده شده که می خواهند در آرامش کامل دراز کشیده و استراحت نمایند و تمام اینها در پارکی به خوبی طراحی شده وجود دارند که به فاصله کوتاهی از جاده حلقوی سامویی قرار گرفته است.

این پارک آبی حال و هوایی ایزوله داشته و یک استخر موج و یک تالاب بچه ها برای کوچکترها هم وجود دارد و همگی با یک رودخانه آرام احاطه شده اند. در زمان استفاده از وسایل سرگرمیی این مجموعه حتما به توصیه های کارکنان پارک به دقت گوش دهید تا مطمئن باشید که تجربه ای خاطره انگیز از این پارک آبی را با خود به بیرون می برید.

در قلب پارک آبی فیل صورتی سامویی، یک رستوران بزرگ قرار گرفته که به مسافران گستره متنوعی از غذاها را ارائه می دهد. منوی رستوران غذاهای گیاهخواری و منوی بچه ها را هم شامل می گردد. چندین کافه و غرفه فروش خوراکی و نوشیدنی هم در گوشه گوشه پارک وجود دارد. یکی از آنها که در کنار جکوزی قرار گرفته، نوشیدنی های مختص بزرگسالان را ارائه می دهد. دیگر امکانات یاری نماینده و در دسترس برای مسافران در این مجموعه، شامل اتاق های شیردهی به نوزادان، سرویس بهداشتی برای بچه ها و محیط مناسب برای کالسکه و ویلپچر هستند.

امنیت و راحتی در این پارک خیلی جدی گرفته می گردد، در این پارک وسایل بازی به خوبی نگهداری می شوند، آبها تمیز هستند، غریق نجات ها در همه جا حضور دارند، کفپوش های پلاستیکی با درجه بندی حرفه ای بخصوص در مکانهای بازی بچه ها قرار داده شده تا زمینی نرم برای بازی آنها بوجود آید. قیمت های بلیت ها برای مسافران 1200 بات برای بزرگترها (با قد بیشتر از 130 سانتیمتر) و 690 بات برای نوجوان ها (با قد بین 90 تا 130 سانتیمتر) است. ورودی بچه ها با قد کوتاه تر از 90 سانتیمتر رایگان هست. شما بعلاوه می توانید بلیت خانوادگی هم تهیه کنید؛ بلیت خانوادگی 3520 بات قیمت دارد و 2 بزرگسال و 2 نوجوان را شامل می گردد. در این بلیت هم ورودی بچه ها رایگان بوده و بلیت نفر اضافی نوجوان هم 550 بات است.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1896

به "پارک فیل صورتی سامویی یکی از جاذبه های تفریحی تایلند به شمار می رود (تور ارزان تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک فیل صورتی سامویی یکی از جاذبه های تفریحی تایلند به شمار می رود (تور ارزان تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید