تور دبی: ستاره پرسپولیس راهی امارات می گردد؟

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، میلاد سرلک با وجود تماس های مکرر باشگاه پرسپولیس هنوز راضی نشده قراردادش با این تیم را تمدید کند و شرایط کنونی اش ما را به یاد احمد نوراللهی می اندازد.

تور دبی: ستاره پرسپولیس راهی امارات می گردد؟

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

نوراللهی نیز اواخر فصل گذشته بارها با پیشنهاد تمدید قرارداد روبرو شد اما همیشه آن را به خاتمه لیگ بیستم موکول می کرد تا اینکه بالاخره تصمیم خودش را گرفت. او با قراردادی سنگین به شباب الاهلی رفت تا پرسپولیس با چالش بزرگی در میانه میدان خود روبرو گردد.

نه رضا اسدی با پیراهن شماره 8 توانست جای خالی احمد نوراللهی را پر کند و نه کمال کامیابی نیا که با مصدومیت و بدشانسی روبرو شده بود. هرچند رضا اسدی به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشته اما فاصله آشکاری با احمد نوراللهی برترین هافبک فصل گذشته سرخپوشان دارد. حالا درچنین شرایطی از دست دادن میلاد سرلک می تواند اتفاقی تلخ برای پرسپولیسی ها باشد.

سرلک روز اولی که با پرسپولیس قرارداد بست خیلی ها از یحیی بابت خریدش انتقاد کردند ولی عملکرد او در همین مدت کوتاه در پرسپولیس آنقدر خوب بود که هم کارشناسان و هم طرفداران به تعریف از این بازیکن پرداختند. سرلک که در بازی های آسیایی شماره 66 را بر تن می کرد با آغاز فصل نو لیگ برتر پیراهن شماره 10 این تیم را پوشید که قبلاً بازیکنان بزرگی آن را بر تن می کردند.

هافبک سرخ ها در لیگ قهرمانان دو فصل پیش بسیار خوش درخشید و حتی در فینال آن رقابت ها برابر اولسان هیوندای کره جنوبی برترین بازیکن زمین انتخاب شد. در پرسپولیس نیز کم نوسان ترین بازیکن این تیم بوده و کمتر بازی ضعیفی از او دیده ایم.

هدف اصلی میلاد سرلک بازی در اروپاست اما شنیدیم مبلغ پیشنهادی تیم اماراتی به قدری بالاست که ممکن است وسوسه شده و به این کشور برای ادامه فوتبال خود سفر کند.

دراین میان رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با خوش خیالی از تمدید قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی حرف می زند. از همان جنس حرف هایی که سال گذشته سمیعی و صدری در مورد تمدید قرارداد احمد نوراللهی می زدند!

بنابراین به نظر می رسد کار پرسپولیس برای تمدید قرارداد میلاد سرلک بسیار سخت و سخت باشد و او راهی را برود که پیش تر نوراللهی رفت!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1754

به "تور دبی: ستاره پرسپولیس راهی امارات می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: ستاره پرسپولیس راهی امارات می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید