رای دادن به هر شخصی و هر جناحی، به معنای پشتیبانی از نظام است

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/کرمان عضو شورای نیروهای ائتلاف انقلاب در استان کرمان گفت: اصل قضیه حضور در انتخابات به منزله بیعت مجدد با نظام و انقلاب است و به نوعی پاسخ دندان شکنی به تمام دشمنان بوده و اینکه می توانیم بگوییم پشت انقلاب و نظام هستیم و علی رغم همه مسائل و دغدغه هایی که داریم پشتیبان و پایبند به نظام هستیم.

رای دادن به هر شخصی و هر جناحی، به معنای پشتیبانی از نظام است

محمد تکلوزاده در گفت و گو با خبرنگاران درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف از ابتدای انقلاب همیشه بیعتی با نظام و انقلاب اسلامی بوده که این بیعت در انتخابات با دادن رای مکتوب شمارش می گردد و جهان پررنگتر قدرت جمهوری اسلامی ایران را می فهمد و درک می نماید.

وی اضافه کرد: مردم کشور ما بعد از انقلاب در انتخابات ها حضور فعال داشته و با حضور خود و دادن رای حضور خود را ثابت نموده اند ولو این رای به هر کس و هر جناح باشد.

تکلوزاده توضیح داد: اصل قضیه حضور در انتخابات به منزله بیعت مجدد با نظام و انقلاب است و به نوعی پاسخ دندان شکنی به تمام دشمنان بوده و اینکه می توانیم بگوییم پشت انقلاب و نظام هستیم و علی رغم همه مسائل و دغدغه هایی که داریم پشتیبان و پایبند به نظام هستیم.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان نمود: به همه مردم و دلسوزان به نظام و انقلاب توصیه می کنیم که حضور حداکثری در انتخابات داشته و رای خود را بدهند.

عضو شورای نیروهای ائتلاف انقلاب در استان کرمان با تاکید بر اهمیت بصیرت، علم و آگاهی در انتخاب نمایندگان مجلس توضیح داد: باید افرادی را انتخاب کنیم که دغدغه مردم، حل مسائل آنها، معیشت، مسائل مالی، فرهنگی، سیاسی و مسائل مربوط به نظام و مردم را داشته باشند زیرا نمایندگان مجلس قانونگذار و ریل گذار حرکت دولتمردان و مجریان کشور هستند و می توانند با جهت دهی درست حرکت مسوولان اجرایی، تاثیر مهمی در حل مسائل داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 493

به "رای دادن به هر شخصی و هر جناحی، به معنای پشتیبانی از نظام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای دادن به هر شخصی و هر جناحی، به معنای پشتیبانی از نظام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید