دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی انتقام جوی اصلی خواهد بود

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، طبق خلاصه داستان تازه دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی، دکتر استرنج انتقام جوی اصلی بعدی خواهد بود. این فیلم به کارگردانی سم ریمی، ماجراجویی دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ در چندجهانی را دنبال می کند. این دنباله قرار است در سال 2022 و به عنوان بخشی از فاز 4 دنیای سینمایی مارول اکران شود.

دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی انتقام جوی اصلی خواهد بود

تریلر نو با وجود اطلاعات اندک درباره این فیلم، برخی از جزئیات قسمت بعدی دکتر استرنج را آشکار می کند. در این تریلر، دکتر استرنج از عواقب پیش بینی نشده آزاد کردن چندجهانی، دچار عذاب وجدان می شود و از وانگ، جادوگر عالی رتبه (بندیکت وانگ) و واندا ماکسیموف با نام مستعار اسکارلت ویچ (الیزابت اولسن) تقاضای کمک می کند. این تریلر همچنین قهرمان نوی به نام آمریکا چاوز (ژوچیتل گومز) را به جهانی سینمایی مارول معرفی می کند که به علت توانایی اش در باز کردن پورتال های مختلف به چندجهانی، معروف است.

استودیو مارول خلاصه داستان دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی را در ژاپن منتشر کرده است. بسکمک با وجود غیبت مرد آهنی (رابرت داونی جونیور) و کاپیتان مارول (بری لارسون)، حدس هایی درباره رهبر بعدی انتقام جویان می زنند و حتی شخصیت های فیلم جاودانگان نیز به شوخی ایکاریس (ریچارد مدن) را رهبر بعدی انتقام جویان می دانستند. با این حال، این خلاصه داستان نشان از این دارد که دکتر استرنج، مسئولیت رهبری قدرتمندترین قهرمانان زمین را بر عهده خواهد گرفت. این خلاصه داستان همچنین از نسخه متفاوتی از جادوگر عالی رتبه یاد می کند که ممکن است به همتای شیطانی استرنج که در تریلر دیدیم اشاره داشته باشد.

ترجمه کامل این متن به صورت زیر است:

درب چندجهانی که پر از رمز و راز و جنون است باز می شود.

اکنون که مرد آهنی و کاپیتان آمریکا پس از نبرد سخت بازی پایانی، دیگر حاضر و آماده نیستند، انتظار می رود که جراح نابغه سابق و قوی ترین جادوگر، دکتر استرنج، نقش فعالی به عنوان یک شخصیت اصلی در انتقام جویان ایفا کند. با این حال، استفاده او از جادو و طلسمی ممنوعه و خطرناک برای دستکاری زمان و مکان، دری به سوی جنونی مرموز به نام چندجهانی باز کرده است. استرنج برای بازگرداندن جهان به حالت اولش، از متحدانش، وانگ، جادوگر عالی رتبه و اسکارلت ویچ (واندا) کمک می گیرد اما این تهدید آن قدر وحشتناک است که بر کل بشریت و جهان رخنه کرده است و صرفا فقط با استفاده از قدرت محض، حل و فصل نمی شود. جالب تر این است که بزرگ ترین تهدید این جهان دقیقا شبیه خود دکتر استرنج است.

کارگردان فیلم، سم ریمی که جهان بینی منحصر به فرد و تجربه بصری بی نظیری دارد، جهانیان را در مقیاسی بزرگ، شگفت زده و مجذوب خود خواهد کرد.

با توجه به خلاصه داستان فیلم، به نظر می رسد که وقایع مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و خواندن طلسم تغییر واقعیت، به یک فاجعه چندجانبه منجر شده است. علاوه بر این، تغییر واقعیت ها در سریال های وانداویژن و لوکی نیز با فاجعه و حوادث این فیلم مرتبط است. بسکمک از مخاطبان، پس از معرفی نسخه های متفاوت استرنج ، حدس می زنند که نسخه جایگزین و شیطانی دکتر استرنج در سریال دیزنی پلاس، چه می شود اگر…؟، با نسخه لایو اکشن این جادوگر عالی رتبه روبه رو شود.

با این حال، با حضور واندا در فیلم، بسکمک از افراد فکر می کنند که این نسخه از دکتر استرنج شخصیت شرور اصلی فیلم نیست، زیرا واندا نیز آخرین بار در حال مطالعه دارک هولد دیده شده بود. ناگفته نماند که انگشتان واندا در تریلر، شبیه انگشتان سیاه آگاتا هارکنس (کاترین هان) است که در نتیجه جادو کردن دیگران به این شکل درآمده بود.

این فیلم مورد انتظار به موضوع چندجهانی می پردازد و ریمی مضامینی خارج از عرف جهانی سینمایی مارول را در آن بررسی می کند و به همین علت این خلاصه داستان همچنان جزییات ناچیزی ارائه می دهد و احتمالات همچنان پابرجا باقی می مانند. طرفداران به نظریه پردازی درباره اقدامات دکتر استرنج در چندجهانی ادامه می دهند اما هیچ چیز تا زمان نمایش اولیه فیلم قطعی نخواهد بود اما شاید دکتر استرنج رهبری قدرتمندترین قهرمانان زمین را بر عهده بگیرد. مخاطبان فعلا باید تا 6 مه 2022 برای اکران دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی منتظر بمانند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1659

به "دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی انتقام جوی اصلی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی انتقام جوی اصلی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید