تور روسیه: دودگرفتگی 7 نفر در اثر آتش سوزی منزل مسکونی در تبریز

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در اثر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان قره آغاج تبریز، هفت نفر دچار دودگرفتگی شدند.

تور روسیه: دودگرفتگی 7 نفر در اثر آتش سوزی منزل مسکونی در تبریز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وحید شادی نیا در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: ساعت 02:45 بامداد گذشته، گزارش این آتش سوزی به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، هفت نفر مصدوم و دچار دودگرفتگی شده بودند که به وسیله عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمانی در قره آغاج تبریز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمانی در قره آغاج این شهر اطلاع داد.

سیامک نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت سه بامداد امروز، پنجشنبه، 12 اسفند ماه، پس از گزارش مشاهده آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمانی در خیابان قره آغاج تبریز، نیروهای چهار ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی ابتدا از دو دستگاه خودرو پرشیا و آریسان آغاز و در حال سرایت حرارت و شعله به هفت دستگاه خودروی دیگر بود که با کوشش آتش نشانان اطفاء حریق شد.

نوروزی در انتها اضافه نمود: این آتش سوزی موجب دودزدگی هفت نفر از ساکنان ساختمان شده بود که با درمان سرپایی اورژانس سرانجام یافت و سایر خودروها دچار آسیب سطحی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1752

به "تور روسیه: دودگرفتگی 7 نفر در اثر آتش سوزی منزل مسکونی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: دودگرفتگی 7 نفر در اثر آتش سوزی منزل مسکونی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید